אנו חיים בתקופה בה היכרות היא קלה יותר מתמיד, ובין אם אנו מעוניינים להכיר מישהו לקשר רציני או לסטוץ ביכולתנו להשתמש לשם כך בהמוני פלטפורמות וירטואליות, וכמובן גם בדרכים המסורתיות. הבעיה היא, בעיקר כשמדובר בסטוצים, שהשילוב הזה מסוכן ומוביל להמון טרגדיות בדרך כמו אונס והטרדה מינית, מחלות מין, הריונות לא רצויים והמון חרטה על כך שעשינו סקס עם מישהו שאנחנו לא מכירים. 

אנחנו כבר יודעים שמדובר בשילוב מאוד בעייתי, אך על מנת לעמוד על היקף התופעה, סקר שנערך לאחרונה בדק את הקשר בין סקס לאלכוהול וסמים בימינו. בסקר, שנערך בידי האתר ddictions.com, נבדקו 2,000 גברים ונשים מארה"ב, אשר נשאלו על החוויות המיניות שלהם כאשר היו תחת השפעת סמים ואלכוהול. אומנם נסקר רק קהל אמריקאי, אך בהחלט מדובר בתופעה בעייתית שנכונה למדינות רבות נוספות



התוצאות שהתגלו היו מטרידות למדי, וביניהן נמצא כי קרוב ל-47% נשים וגברים הודו שקיימו יחסי מין עם מישהו שלא היו אפילו מוכנים לנשק אם לא היו תחת השפעת אלכוהול. כמו כן, נמצא שתחת השפעה אחד מכל חמש נטו לעשות סקס בעיקר עם ידיד (20.24%) ואחד מכל עשרה אנשים נטו לעשות סקס עם מכר (15.28%). השאר נשבעו שעשו סקס תחת השפעה רק עם בני הזוג שלהם.


הנתון החמור ביותר בסקר היה שאחת מכל עשר נשים דיווחה כי נאנסה או הוטרדה מינית תחת השפעת אלכוהול או סמים. לצד זאת, גם מספר ההריונות הלא רצויים היה רב ועמד על 13%. 



מהסקר עולה גם שסמים ואלכוהול היו אחראים לבעיות בתפקוד המיני בקרב גברים ונשים כאחד, כאשר בקרב גברים דווח בין היתר על שפיכה מוקדמת (12.63%) ואימפוטנציה (38.09%). נשים דיווחו גם הן על בעיות בתחום, ו-31.84% אמרו כי הן לא הצליחו להגיע לאורגזמה כאשר היו תחת השפעה. נתון חמור נוסף שנשים דיווחו עליו היה ש-29.96% נרדמו תוך כדי, מה שעלול להוביל לאונס.

בין השאלות הרבות שנשאלו המשתתפים, הם התבקשו גם לספר היכן הכירו את בן זוגם ללילה. כמעט מחצית מהמשתתפים (47.3%) אמרו שפגשו אותם בבר, וחמישית ענו שפגשו אותם במועדון (20.27%).