עושה רושם שג'ולייטה סוף סוף עלתה על דרך המלך: אחרי שנים שבהן הקריירה שלה ידעה עליות וירידות, היא מספרת בראיון בלעדי ל"מעריב אונליין" על הכיוון המוזיקלי חדש, איך היא מנהלת את עצמה ללא סוכן (אחרי שנכוותה בעבר), ועל הכבוד שהיא מקבלת הערב (שלישי) לחמם את הופעתו בישראל של לא אחר מאשר שון פול. 


קשה להאמין שג'ולייטה רק בת 30. רשימת הלהיטים, תוכניות הטלוויזיה בהן השתתפה, והאירועים מחייה האישיים שעלו לכותרות, היו יכולים לאכלס בקלות ביוגרפיה של זמרת בערוב ימיה, אבל עבורה זו היא רק ההתחלה. 

ג'ולייטה אגרונוב נולדה ברוסיה, ועלתה עם משפחתה הקווקזית המסורתית לשדרות, ועוד כשהייתה ילדה נמשכה למוזיקה והחלה להופיע. בגיל 15 הוציאה את הלהיט הראשון שלה "הבחורים הכי טובים", והייתה צריכה להיחלם באביה השמרן, שלא תמך בקריירה המוזיקלית.

ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני
ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני


דרכה של ג'ולייטה לא הייתה מסולאת בפז, וב-2012 היא חטפה סדרה של מכות מהגורל: פרידה ממנהל האישי גילי מסאמי, באחד הסכסוכים המתוקשרים שידעה תעשיית המוזיקה הישראלית, אירוע אלימות קשה בין אביה לאמה שגרם לה לנתק איתו קשר, ושנה לאחר מכן השתתפות בקדם אירוויזיון ובמהלכה לא עלתה אפילו לשלב חצי הגמר. לאחר אירועים אלו היא נעלמה מהרדאר.

בשנה שעברה חזרה ג'ולייטה בקול גדול לתוכנית "הכוכב הבא", שם התמודדה על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון והגיעה למקום השלישי בגמר התחרות.

בגלגול אחר: ג'ולייטה. צילום: יח
בגלגול אחר: ג'ולייטה. צילום: יח


"החוויה של ההשתתפות ב'כוכב הבא' הייתה מדהימה ומלאת סיפוק. הכרתי אנשים מדהימים שגרמו לי להבין שאין סוף למה שאפשר ללמוד ולחוות והקהל בבית היה מאוד מחבק , תומך ואוהב", מספרת הזמרת, "אני תמיד שואפת להכי גבוה שאפשר, והיה לא פשוט לא לנצח, כי רציתי את זה מאוד, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שבכל זאת הגעתי לשלישיית הגמר המכובדת והיה לי כבוד לחלוק במה זאת עם אמנים מוכשרים ומדהימים כמו אימרי זיו ודיאנה גולבי".

מאז הגמר, עושה רושם שג'ולייטה סוף סוף מצאה את עצמה, ועלתה על הדרך הנכונה. זוגיות יציבה עם בעלה הטרי רונן אברהם נחום, סינגלים חדשים ומעולים שהוציאה לראשונה מאז 2013 מסמנים כיוון חדש ומרען בקריירה, ושיתוף פעולה עם הרקדן וכוכב הנוער סטפן לגר שהוליד את השיר "like that" שיצא לפני שבועיים בליווי קליפ מרהיב שצולם במדבר, ברמה שאנחנו לא רגילים אליה בארץ.



הערב, תציין ג'ולייטה את האירוע שיסמן סופית את הקאמבק שלה כהצלחה, כשתעלה עם סטפן על הבמה בלייב פארק ראשון לציון, כדי לחמם את הופעתו של שון פול בישראל.

"זה פשוט הגשמת חלום ועוד יעד מרגש ולא מובן מאליו", מספרת ג'ולייטה, "הרבה פעמים כילדה ראיתי את הקליפים וההופעות וחלמתי להיות שם גם אני ולחוות את זה, אז להיות על אותה במה עם שון פול מבחינתי הישג אדיר ולגמרי כבוד גדול. השיר שאבצע הוא 'like that' יחד עם סטפן, ואני מקווה להכיר את שון מאחורי הקלעים ואולי ייצא מזה משהו".

ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני
ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני


איך נולד שיתוף הפעולה עם סטפן?
"שיתוף הפעולה עם סטפן הגיע כשקיבלתי טלפון מהמנהלים שלו, והאמת שלא כל כך הכרתי אותו,  ואז בעלי אמר לי על ההצלחה של השיר סטפ-פאן והתחלתי לחקור את היוטיוב וגיליתי אמן ורקדן מדהים עם יכולות מטורפות. זה הרגיש לי לגמרי ברמה של חו״ל וזה תמיד משהו שרציתי לעשות ולחוות. קיבלתי מהם שיר, לאחר מכן נפגשנו באולפן והחלטנו לעשות משהו חדש לגמרי יחד עם המפיקים והכותבים ומפה נולד השיר 'like that'" .

האם את נוטשת את הזמר הים תיכוני?
"אני לגמרי לא נוטשת את הים תיכוני כי זה חלק ממני וממה שאני והבאתי את זה לשיר 'like that'. בשבילי מוזיקה זה משהו שלא אמור להיות מוגדר בסגנונות ואני הרבה פעמים הולכת אחרי הלב שלי ועושה דברים לא שגרתיים אומנם ויחד עם זאת מאוד מחוברת ומרגישה שייכת כי תמיד רציתי לעשות קריירה לא קונבנציונלית ולהיות זמרת ים תיכונית לא רגילה אלא להביא קצת את חו״ל לארץ עם סאונדים שונים ושואו על הבמה".
 
ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני
ג'ולייטה, צילום: אלעד אדמוני

 
"הצילומים של הקליפ היו לא פשוטים בחודש אוגוסט, 40 מעלות, באזור מדברי קרוב לבאר שבע מ-6 בבוקר עד 20:00 בערב. זה היה מאוד אינטנסיבי ויחד עם זאת מדהים!", מספרת ג'ולייטה על הקליפ המרהיב, "הצוות שליווה אותנו היו סופר מקצוענים ולעבוד עם הבמאי אדם דויטש הייתה אחת החוויות המדהימות והסופר מקצועיות וכמובן שסטפן היה כל כך כייפי ומדהים שהיה שווה את החום והלחות".

במהלך הקריירה שלך, התפרסמו ידיעות על כך שהסתכסכת עם סוכנים שלך, מי מנהל אותך בימים אלו?
"אני לא מנוהלת כרגע על ידי אף אחד, יש לי מנהלת משרד והצגה שמנהלת לי את היומן, עונה לטלפונים וסוגרת הופעות. מרגיש לי פתאום שהדברים בשליטה שלי ואני עושה את הבחירות הנכונות לי ומה שאני אוהבת. כמובן שאם תגיע הצעה מעניינת אשקול אותה בחיוב".