אגדה בן שמואל, שסובלת מעיוורון ומוגדרת נכה ב-100%, פנתה לציבור בבקשה לתרומות, דרך האתר 'מימונה', כדי שתוכל לרכוש בית ולהבטיח הזדקנותה בכבוד. בשיחה עם גבי גזיתב-103FM, היא טענה כי "לאלו שיושבים ומושלים למעלה אין טיפת חמלה", ואמרה: "אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותי ולכן רציתי לדאוג לעתידי ולרכוש את הנכס, שאותו אוכל להתאים לצורכי הנכות שלי".



בן שמואל החליטה לפתוח פרויקט למימון המונים באתר 'מימונה' ולבקש תרומות בעקבות רצונה לרכוש את הדירה בה חיה, לצורכי התאמתה למגבלות מהן היא סובלת. על ההחלטה סיפרה: "קיבלתי מכתב משר השיכון לשעבר אורי אריאל, בו נכתב כי הבית בו אני גרה הוצע למכירה. כיום אני משלמת שכר דירה על בית בדיור ציבורי. אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותי בגלל המחלות הקשות שלי ולכן רציתי לדאוג לעתידי ולרכוש את הנכס כדי שאוכל להתאים אותו לצורכי הנכות שלי".



לטענתה, "לצערי אין לי הון עצמי ולכן אני זקוקה לעזרה. אני עיוורת ונכה 100% שלא מצליחה לגייס מהממשלה הנחה לטובת רכישת. זה מעל ליכולתי לרכוש דירה במחיר הזה למרות שמדובר בדיור ציבורי ובבית שמחירו 600,000 אלף שקלים".



 


היא הוסיפה כי "לאלו שיושבים ומושלים למעלה אין טיפת חמלה. במקום לתת ארבעה מיליארד שקלים לנכים מקימים ועדות, לא רוצים לשנות את התקנות ולא מאפשרים לאנשים שאין להם יכולת כלכלית לרכוש דירה".

לדבריה, זו הסיפה שפנתה למימון המונים: "לכן פניתי למימון המונים" טענה אגדה. "אני רוצה לקנות את הבית במחיר 600,000 ומבקשת עזרה ותרומות. אשמח גם לקחת הלוואה ולהחזיר כשאוכל. בתמורה אני אחלק חוברת מתכונים שהכנתי בעצמי המותאמת לחולי סכרת. אני מוכנה גם לבוא להרצאות עם כלב הנחייה שלי בנושא. אשמח לקבל הלוואה גם בסכומים קטנים, אני מוכנה להחזיר כל סכום".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן