רשת HBO האמריקאית ממשיכה לספק לנו סיבות לאהוב אותה, את "משחקי הכס", את ג'ון סנואו, דאיינריז, הדרקונים שלה וכל מה שקשור באיזשהו אופן לסדרה המדוברת בעולם: היום (שני) עלה בעמוד היוטיוב של הרשת סרטון החושף כיצד נוצרה אחת מהסצנות המרהיבות, וכפי שמסתבר, המרכבות לצילום, של משחקי הכס.

ג'ון סנואו,  סנדור קלגיין, ג'ורה מורמונט ודמויות מפתח אחרות יצאו בסוף פרק הקודם (פרק 5, עונה 7) למשימה מסוכנת, ללכוד אחד מ"המהלכים הלבנים". כשהם מנסים להוכיח למלכה סרסיי, שהאיום שמביא איתו החורף הוא לא דמיוני, נקלעו חברי המשלחת למאבק באלפי מהלכים לבנים צמאי דם שהצליחו ללכוד את סנואו וחבריו על קרחון מבודד.


 



הסצנה המדוברת הוצגה במסגרת הפרק החדש והשישי במספר בעונה הנוכחית, שדלף לרשת בתחילת השבוע ושודר הלילה בארה"ב. זוהי לא הפעם הראשונה בה HBO יוצרת סרטון בו מוסברות הסצנות המרהיבות בסדרה, ובעבר שוחררו לרשת שלל סרטונים מלאי מסכים ירוקים, כבלי בטיחות שמעיפים את השחקנים באוויר ואפקטים ממוחשבים משוכללים.


משחקי הכס, מאחורי הקלעים: צילום מסך
משחקי הכס, מאחורי הקלעים: צילום מסך


המשלחת שיצאה למשימת התאבדות לא הגיונית בעליל, הייתה מורכבת מדמויות שלכל אחת מהן יש עבר וייחוס עשירים: סנדור קלגיין "כלב הציד", טורוס ממיר הכהן (השיכור) האדום, בריק דונדריון האיש בעל תשע הנשמות, ג'ורה מורמונט הבן של מפקד משמר הלילה, ג'אור מורמונט "הדוב הזקן", טורמונד גיאנטסביין מנהיג הפראיים, גנדרי הבאראת'יאון האחרון וג'ון סנואו המלך בצפון. גם בלי לעשות יותר מדי ספויילרים, ברור לכל צופה שמכיר קצת את "משחקי הכס" כי לא כולם יחזרו מהמשלחת הזו בחיים, אם בכלל.