אין דבר מפחיד יותר מלגלות שאיננו מכירים את הבית בו אנו גרים, ולא צריך להרחיק עד סרטי האימה כדי לשמוע סיפורים הזויים לחלוטין. לרוב, המציאות מסתבר, עולה על כל דמיון. לעיתים קרובות מדי מדווחים בכלי התקשורת על אנשים שמצאו מציאות מצמררות בקירות ביתם, במרתף ובעליית הגג- החל אתרי קבורה, תעלות תת קרקעיות,עצמות אדם, גופות ואפילו אנשים שהתגוררו בביתם בלי שידעו על כך. לאחרונה, משפחה המתגוררת בבית מהמאה ה-18 גילתה יצורים מפחידים שגרים יחד איתם כבר תקופה ארוכה, וגרמו נזק רב לביתם.



בני המשפחה, ממארקט הרבורו, לסטר,שבחרו לא להזדהות, החלו לחוש מוטרדים כאשר התקרה שלהם החלה נוטפת דבש. תחילה, היה רק מעט ממנו, שנזל מגופי התאורה בבית הישן. לאחר מכן, דבש החל לנזול גם מתקרת חדר האמבטיה, וכן בני המשפחה הבחינו בכך בשטח ביתם כמות מסחרית של דבורים. אך זה לא הסתיים בזה, ובמהרה התבררה הסיבה לכל המראות המשונים. כאשר יום אחד נפער חור בתקרה ממשל נגד עיניהם, ראו בני המשפחה כוורת ענקית, והמוני דבורים החלו לצאת מתוך עליית הגג. 



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית באנגליה, המשפחה הגישה תביעה לחברת ביטוח, והמקרה טופל כפי שמטפלים בתביעות של נזקי מים. הכוורת הוסרה, והתקרה, בה נפער כאמור חור גדול, וגופי התאורה, תוקנו: "תביעות בגין נזקים מסוג זה בנכסים ישנים הם די נפוצים. אך בדרך כלל צינורות מים דולפים הם הסיבה לכך ולא דבש", אמר דייויד בונהיל, מנהל חברת התביעות  Ecclesiastical insurers שטיפל במקרה. "טפטוף קל של מים או כל נוזל אחר יכול לגרום נזק עצום אם לא מטופל במשך תקופה ארוכה. לכן אנו מייעצים לכל הלקוחות שלנו לבדוק בקביעות בחדרים שאינם בשימוש, אם יש סימנים לנזקי מים או כל נזק אחר".

למרבה המזל, איש מבני המשפחה לא נעקצו או נפגעו בכל דרך אחרת מן הדבורים, והמקרה, שיכול היה להסתיים בצורה הרבה יותר חמורה, נגמר בשלום יחסית.