עד המדינה ארי הרו, שהיה בעברו ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחזור השבוע לישראל לאחר חופשה משפחתית ויחל לתת את עדותו במסגרת חקירות נתניהו בפרשת המתנות ובפרשת נתניהו-מוזס. החופשה המשפחתית בה שהה הרו תוכננה מראש ולפני שחתם על הסכם עד מדינה, ולכן אפשרו במשטרה את יציאתו אליה.

כזכור, הרו שהיה מהאנשים הקרובים לנתניהו בתקופה ששימש כראש לשכתו, ואף היה זה שהעביר למשטרה את ההקלטות בין ראש הממשלה לבין מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס), חתם בתחילת החודש על הסכם עד מדינה עם המשטרה, וזאת לאחר שהוא עצמו נחשד במכירה פיקטובית של חברת ייעוץ שהייתה בבעלותו.
ארי הרו ובנימין נתניהו, צילום: פלאש 90
ארי הרו ובנימין נתניהו, צילום: פלאש 90


 

 "העובדה שארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחשב לאיש המקורב ביותר לראש הממשלה קושרת אותו באופן ברור למרבית העבירות שביצע על  פי החשד נתניהו" אמר בעבר גורם המעורה בפרטי החקירה והוסיף כי "ארו ניהל את מערך המתנות, פעל על פי ההנחיות שקיבל וידע כל פרט בכל שלב בהתנהלות של לשכת ראש הממשלה וסביב ביתו של נתניהו". 
לדבריו, "זה היה ברור לחוקרים כשמש והם חיכו לעיתוי הנכון שבו ארו יפנים שהוא בבעיה ויגלה נכונות לשתף פעולה . הרגע הזה הגיע ומכאן הדרך לא ארוכה כל כך אבל גם לא קצרה. יש הרבה דברים לסגור ועוד לבצע מספר פעולות חקירה חלקן בגביית עדויות וחלקן בחקירה באזהרה וזה לא יהיה פשוט".