מירי בן חיים, תושבת ירושלים בת 34, נעדרת מזה 16 ימים ואיש לא יודע היכן היא. בני משפחתה מבקשים מהציבור לעזור באיתורה. בן חיים היא אמא לתינוקת בת שישה חודשים. "מדובר בבחורה אינטליגנטית, ערכית מאד, אכפתית ודואגת", מתארת אחותה, אורטל בן חיים. "אנחנו חוששים שקרה אחד מהשלושה: או שהיא נחטפה, או שהיא מתה, או שהיא חיה איפה שהוא. אם כן, חשוב שתדע שאנחנו דואגים לה מאד ומחכים שתחזור".
 
בן חיים יצאה מביתה בשכונת תלפיות בבירה ב-12 באוגוסט. היא לקחה עמה תיק ולא אמרה לאף אחד לאן היא הולכת. מאז נעלמו עקבותיה. "הרבה אנשים יצרו איתנו קשר ולא מאמינים שמירי המלאך נעלמה", אומר האחות בקול שבור. "

מירי בן חיים. צילום: באדיבות המשפחה
מירי בן חיים. צילום: באדיבות המשפחה


אנחנו שבעה אחים, כולם דואגים לה. לא ישנתי כבר כמה לילות". לדברי בן חיים, "יש לה תלתלים שחורים, קעקוע של מלאך על הרגל, היא רזה ויפה מאד. אנחנו צריכים עזרה בחיפושים. כל פיסת מידע יכולה לעזור". כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: מיד עם קבלת הדיווח במשטרה אודות היעדרותה לפני מספר ימים, נעשו כלל המאמצים על מנת לאתרה, תוך ביצוע סריקות נרחבות ושימוש באמצעים. נכון להיום, מאמצים אלו נמשכים במטרה לאתר את הנעדרת בריאה ושלמה בהקדם.