בחנות פרחים עלובה בשכונת עוני נידחת, מגדל עובד החנות האומלל צמח ביזארי שהופך בין לילה לאטרקציה מושכת קהל. הצמח הנקרא אודרי 2 על שם אודרי, אהבתו הנסתרת של העובד המסכן, גדל לממדים מפלצתיים ומשנה לחלוטין את חייהם של כל תושבי השכונה הענייה, כשהוא מתחיל לאכול אותם אחד אחרי השני. זוהי עלילת המחזה החדש בו תשתתף כוכבת הנוער הנצחית עמית פרקש, שכנראה תצטרך לחשוף צד חדש שלה.





"חנות קטנה ומטריפה", הנו מחזמר אימה קומי המספר את סיפורו המוזר של צמח משונה הניזון מדם ובשר בני אדם ומאיים לכלות את האנושות כולה. המחזמר מבוסס על סרט דל תקציב אשר יצא ב-1960 וזכה במהלך השנים לגרסאות שונות והפך פופולרי ואהוב.



צוות היוצרים שוקי וגנר (כוריאוגרף) ועומר זימרי (במאי) שביימו בשנה שעברה בסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין את המחזמר "צ'פלין" ואת "מופע הקולנוע של רוקי" ובימים אלה משתפים פעולה במחזמר המדובר "היירספריי" (אשר מוצג בבית האופרה), חוזר לסטודיו עם גרסה חדשה, מפתיעה וקיצונית השוזרת את המוסיקה הפופולרית והנפלאה של המחזמר בהתרחשויות רוויות מתח והפתעות מרתקות, כמיטב המסורת של סרטי אימה למיניהם.



עמית פרקש, צילום. יוני שרמן, יח"צ
עמית פרקש, צילום. יוני שרמן, יח"צ



בהפקה משתתפים שחקני שנה ג' בסטודיו: אריק רינט בתפקיד הצמח הביזארי, עמית פרקש בתפקיד אודרי וכן מאי רופ, אלה ארמוני, דביר מזי"א, ניב חביב, תומר יוסף, לישי זטלאוי, דניה לנדסברג, יהב, מרום, מעיין איטח, אלה ארמוני, לורן פיטארו, סתיו בנית, נדב שמה, בן לוין, טובית סמאי, אפרת כהן, לאה מנקס.



המחזמר יוצג באולם המופעים בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ברחוב חנוך 19 בשכונת התקווה בת"א החל מה-27.10.17.