עד היכן מגיעה אהדה לקבוצת כדורגל? בדיון בבית המשפט למשפחה בחיפה התברר כי לאהדה אין גבולות, זאת לאחר תלונה שהגישה אישה במשטרה על כך שבעלה הפך את חדר השינה לאולפן טלוויזיה. בית המשפט יצטרך להחליט האם להיענות לבקשת האישה "להרחיק את הבעל מחדר השינה".

מדובר בזוג באמצע שנות ה-30 לחייהם. האישה ד"ר לספרות, הבעל מורה בכיר בתיכון גדול בצפון. לזוג שלושה ילדים, אבל לטענת האישה, אהבתו של הבעל לכדורגל גוברת על כל ערכי המשפחה. לדבריה, "לא הייתי מופתעת מאהבתו הבלתי נשלטת לכדורגל ולקבוצת בית"ר ירושלים, אבל מעולם לא חשבתי שהדבר יחרוג מהגבול הנורמלי של חיי משפחה".
בבקשה לצו הרחקה, מתארת האישה סיפור מוזר. "סירבתי לראות בסלון ביתנו רק כדורגל בטלוויזיה ואז מדי פעם, בעלי נטש לחדר השינה. בתחילת שנות הנישואים, זה היה במינונים סבירים אבל בהמשך אחרי כמה שנים, הוא פשוט החליט לראות כדורגל מהרגע שנכנס הביתה ועד שנרדם. השיא היה אחרי עשור של נישואים, כשהפך את חדר השינה שלנו לאולפן כדורגל. ארבעה מסכים פזורים על הקיר, לפטופ ליד המיטה ולעתים כל המכשירים מציגים משחק כדורגל כזה או אחר".

בשלב זה, הבינה האישה כי היא חייבת לשנות את הרגליו של בעלה. עורכת דינה, שרין סולן, פנתה לפני חודשיים בשם האישה לבעל וביקשה ממנו לחדול מלהפוך את חיי בני הזוג ואת חדר השינה ליציע מאולתר באיצטדיון כדורגל. הבעל לא רק שדחה את הבקשה בבוז, הוא הכניס לחדר השינה מקרר קטן עם בקבוקי בירה ובאחרונה הוסיף ל"חגיגה" גם גרעינים לפיצוח וחברים שהוזמנו להצטרף אליו.

עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
להגנתו אמר הבעל  שכל עוד אשתו מונעת ממנו לראות משחקי כדורגל בסלון ביתו, הוא זכאי לעשות מה שהוא רוצה בחדר השינה. בית המשפט לא נענה בשלב זה לבקשת האישה, אבל שלח את בני הזוג לייעוץ זוגי בטרם תגיש האישה את בקשתה לבית הדין הרבני להתגרש. "כדורגל לא גובר על ערכי המשפחה", נרמז לבעל בבית המשפט על ההחלטה הצפויה לגביו.