יותר מקרב הזומבים הענק של פרק שש, יותר מאיחוד משפחת לאניסטר בבור הדרקונים, יותר מדרקון הקרח יורק האש הכחולה, זה היה הרגע לו חיכינו: איחוד האש והקרח. אנחנו כמובן מדברים סצנת הסקס הלוהטת ביותר של העונה (והכמעט יחידה) בין ג'ון סנואו לדאינריז, בה המתח המיני בבית טרגריין הגיע לפורקן, תרתי משמע.



בניגוד לעונות האחרות של "משחקי הכס", העונה השביעית הייתה צנועה יחסית בסצנות העירום והסקס שלה, ומלבד מפגש מיני נטול אשכים בין תולע אפור למיסאנדיי לא ממש זכינו לראות את איבריהם של הגיבורים. אך אפילו הישבן הלוהט של ג'ון סנואו, לא הצליח למחוק מתודעתנו את העובדה שמדובר במפגש מיני בין מלכת האנדאלים והרויאנר והאנשים הראשונים, לאחיין שלה.




בערוץ היוטיוב של "משחקי הכס" הועלה אתמול סרטון חדש, שחושף מה חשבו הממזר - שמסתבר שהוא בכלל לא ממזר, ומנתצת השלשלאות, על סצנת המיטה שלהם, "אני חושב שזה שג'ון ודאינריז הולכים להיכנס למיטה, היה בלתי נמנע בערך מאמצע העונה", אמר קית' הרינגטון שמשחק את סנואו, בקטע שצולם מאחורי הקלעים של הסדרה. "אני חושב ששניהם יודעים שזה אסור, ושזה יגרום לבעיות. אבל כשיש לך רגשות כל כך עמוקים למישהו, ואתם עוברים אירועים כאלו יחד, זה כמו רכבת מהירה", הוסיף השחקן.


משחקי הכס. צילום מסך
משחקי הכס. צילום מסך


"עבורנו כשחקנים זה היה פשוט מוזר, המציאות של מי שהם האחד עבור השניה... אני לא יודעת איך זה הולך... אני מתכוונת... זה סוג של...", אמרה אמיליה קלארק, שמשחקת את דאינריז והדגימה הקאה, "אולי זו התגובה הראויה".

משחקי הכס. צילום מסך
משחקי הכס. צילום מסך


"זה מסוכן עבור כל מי שמעורב", הוסיף פיטר דינקלג', שמשחק את טיריון, ששומע את המשגל ממסדרון הספינה, "אני בטוח שזה היה כיף לשניהם, באותו רגע. אבל אתה אפילו לא מקבל את ההקלה של כמה יפה זה, או כמה יפה זה צריך להיות. אתה רק חושב 'לא, זה לא טוב', אנחנו ב'משחקי הכס', ויש היסטוריה ארוכה של רומנים שלא נגמרים טוב בסדרה הזו".

גם ברשת, הגולשים לא יכלו להתעלם מהסצנה הלוהטת, ושיתפו לא מעט בדיחות בעניין. קבלו טעימה: