בליכוד מבקשים להפוך את האירוע החגיגי של הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, שייערך היום (רביעי) במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, למפגן תמיכה בנתניהו כמו האירוע שארגן לאחרונה יו"ר הקואליציה דוד ביטן בגני התערוכה. הפעם יתקיים האירוע באולם "אווניו" בקריית שדה התעופה. בעקבות הצלחת הכנס הקודם, על מלאכת הארגון הופקד שוב ח"כ ביטן. בליכוד רוצים למלא את האולם עד אפס מקום ולשם כך התכנס שלשום במצודת זאב מטה ההכנה לאירוע, שם הוחלט לארגן לחברי הליכוד הסעות מכל רחבי הארץ על חשבון המפלגה.



גם נתניהו נרתם למאמצים למילוי האולם. אתמול קיבלו חברים בליכוד הודעה טלפונית מוקלטת שבה נאמר: “חברי הליכוד היקרים. מדבר בנימין נתניהו. אני מבקש להזמין אתכם להרמת כוסית לקראת השנה החדשה. השבוע נרים יחד כוסית באולמי 'אווניו'. אני מודה לכם. להתראות".



בנוסף, העלה ראש הממשלה סרטון לרשתות החברתיות שבו אמר: “חברות וחברים יקרים. אני ממש נרגש לקראת המפגש בינינו. זה הולך להיות מפגש מאוד חם ומאוד מרגש ולכן אני מבקש שתזמינו כמה שיותר חברים. שתפו. להתראות, שלום". במקביל יצאה הוראה למזכירי סניפים של הליכוד להוציא הסעות מאורגנות מכל רחבי הארץ על חשבון המפלגה.



כמו כינוס התמיכה בגני התערוכה, גם היום יינשאו שני נאומים בלבד. הראשון של ביטן והשני של נתניהו. לבאים מובטחת, מלבד כיבוד קל, גם הופעה של הזמר איתי לוי. לטקס הרמת הכוסית הוזמנו כל השרים וחברי הכנסת של סיעת הליכוד. הפעם נראה כי כולם יגיעו ובניגוד לפעם הקודמת, ביטן לא יצטרך להשתמש באיומים כדי להבטיח התייצבות מלאה.



נתניהו ניצל את המפגש הקודם בהשתתפות 3,000 תומכים, שנערך בצל החקירות המתנהלות נגדו כדי לתקוף את השמאל ואת התקשורת, שאותה האשים בניסיון לבצע הפיכה שלטונית. נתניהו גם מתח ביקורת על ריבוי החקירות נגדו ואף התלוצץ ואמר שבקרוב גם הכלבה המשפחתית קאיה תוזמן לחקירה.