על רקע הגשת כתב האישום נגד ראש משפחת הפשע אסי אבוטבול, בגין רצח עורך דינו לשעבר יורם חכם, טען הבוקר (חמישי) אחיו של המנוח יהודה חכם, בתכניתם של גלעד שלמור וברהנו טגניה ב-103FM, כי "אחי בטוח היה מצליח להוציא אותו זכאי".  הוא הוסיף כי "לא האמנתי שאי פעם המשטרה תגיע לחקר האמת". 



"החלטת הפרקליטות לא תחזיר אותו לחיים, אבל אני רוצה להגיע לדיונים בבית המשפט כדי להבין מה עבר לאנשים האלה בראש", אמר חכם בפתח דבריו, והוסיף: "אני לא יודע אם אני מרגיש הקלה, אבל אני מרגיש שאני סוגר מעגל. זה לא יחזיר אותו לחיים. אני עדיין עם רגשות מעורבים ואמתין לתוצאות בית המשפט".



 


לדבריו, "כשהרצח התרחש לא חשבתי שמדובר בו. זה הפתיע אותי מאד. יש בי רצון לראות את האדם שהרג אותו. אנחנו אנשים מהיישוב, אנחנו לא חושבים על לקחת חיים של אנשים. אני רוצה לשבת ולשמוע מה עבר לאנשים האלו בראש באותם רגעים". כשנשאל האם הוא חושש שהחשוד יימלט מעונשו טען: "בית המשפט לא תמיד מכניס את האנשים הנכונים לכלא, יש הרבה עורכי דין טובים בארץ. אם אחי היה עורך הדין שלו הוא בוודאי היה מצליח להוציא את החשוד זכאי".

בתוך כך, הוא ביקש להודות לרשויות האכיפה על עבודתן: "אני רוצה לפרגן למשטרה, לא האמנתי שזה ייגמר אי פעם, הייתי סקפטי בעניין הזה והיום אני כבר מקווה שהסיפור יגיע לסיומת חיובית בבית משפט. נחלנו המון אכזבות מהמשטרה, וצברנו עליה בטן מלאה לאחר שכל פעם לא יכלו לתת לנו מידע עקב צו איסור הפרסום. לא האמנתי שאי פעם שהמשטרה תגיע לפתרון ולחקר האמת. הם אמנם ידעו על החשוד כבר מהרגע הראשון, אך כשזה מגיע לבית משפט, נדרשת חובת ההוכחה וזה לוקח זמן. לא עדכנו אותנו על החתימה עם עד המדינה, אנחנו מחוץ לתמונה כבר שנים. הבנו שהייתה התפתחות דרמטית בפרשה דרך הפרסומים בתקשורת. עד כה לא הרגשנו צורך להגיב בנושא".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן