רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שנגדה מתגבש כתב אישום בגין גלגול הוצאות פרטיות על קופת המדינה, הכחישה כי הורתה לעובדים לנפח את מספר המשתתפים בארוחות או שהייתה מודעת להפרת נהלים. לפי המכון שבו עברה בדיקה אמש, נמצא שהיא דוברת אמת. עיתונאי NEWS1 (המחלקה הראשונה) ,יואב יצחק, התייחס הבוקר (ראשון) אצל משעל, רפאל ולאה גודלין לבדיקה: "כעיתונאי חשבתי שמן הראוי שנקבל גושפנקה טובה וראויה לדברים שאנחנו כותבים עליהם ולכן יזמתי את בדיקת הפוליגרף עבור הגברת נתניהו והיא נעתרה לכך. מבלי להיכנס לפרטים, בדיקת הפוליגרף היא צעד אחד מתוך שלל צעדים שננקטים בשטח". 



לדבריו, "כעיתונאי, נכנסתי לעומק פרשת המעונות והגעתי למסקנה שמתבצעת עלילת דם כנגד הגברת נתניהו. האשימו את שרה נתניהו על פרשת החשמלאי, רהיטי הגן, פרשת המטפלת ופרשת החמגשיות אך דברים הוצאו מהקשרם".

מני נפתלי מול בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני
מני נפתלי מול בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני

על השאלות שנשאלה שרה נתניהו בפוליגרף כאדם פרטי שהזמין את הבדיקה סיפר: "הפוליגרף עסק בפרשת החמגשיות. מי שיוזם את הפוליגרף בדרך כלל הם אנשים פרטיים שחושבים שלא מאמינים להם. השאלות עליהם נשאלה נדונו בהרחבה בתקשורת וזהות לשאלות שנשאלה בחקירתה. מי שכתב את השאלות הוא בודק הפוליגרף בעצמו שחיבר אותן יחד עם הגברת נתניהו".
"משטרת ישראל מעלילה עלילת דם על שרה נתניהו", טען יואב יצחק והוסיף: "מרגע שהמשטרה נתנה חסינות למני נפתלי מהעמדתו לדין בגין עבירות שהוא ביצע היא עברה לגונן עליו. מאותו רגע המשטרה הולכת איתו ולא פועלת כדי להגיע לחקר האמת. הבחנתי כי חלקים בפרשה לא נחקרים. לא בודקים מי הזמין את כל האוכל שהגיע למעון ראש הממשלה, מדוע מני נפתלי הזמין את שהזמין. למה ששרה נתניהו תזמין כמות כה גדולה של אוכל? מי שחילק את האוכל לעובדים היה מני נפתלי".
עריכה: איתמר זיגלמן