ההפסד הביתי לנבחרת ישראל אמש מול מקדוניה עורר את זעמו של ערן זהבי, קפטן הקבוצה, שהשליך את סרט הקפטן מידיו כמחאה על שריקות הבוז מצד האוהדים. פרשן הספורט רון קופמן התייחס היום (ראשון) ב-103FM לתקרית ולמשחק: "זהו מקרה מאד פשוט, האגו השתלט ולא יכל להכיל הכל ולא צריך לעשות מזה דרמה. הסרט הוא סמל להערכה מצד השחקנים והצוות המקצועי, אין להתייחס לאירוע הזה לבדו ויש להתייחס למשחק המבזה אמש". 
לדברי קופמן, "זהבי חייב היה להיות מושעה בגלל שפגע בנבחרת ובמעסיקים שלו אך מדובר בסיפור שולי. הוא לא יהיה יותר הקפטן וזו הייתה טעות למנות אותו לקפטן מלכתחילה. אין לו את האישיות להיות קפטן והוא מעולם לא היה מתאים לתפקיד. הוא זרק את הסרט מתוך טמטום. זה מדהים איך אומת הסטארט-אפ לא מסוגלת לבצע דברים פשוטים. אם תחפש מידע על מקדוניה בגוגל תגלה שמאז אלכסנדר מוקדון היא לא רשמה כל כך הרבה ניצחונות כמו זה שחוותה אמש". 



כשנשאל מה צריך להיעשות כדי לתקן את המצב טען פרשן הספורט: "מה שצריך לעשות זה להוריד את רמת הציפיות. להבין שאנחנו בתחתית הדירוג ולפעול להגדיל את הבסיס. כשמגיעים למגרש אנחנו כלום ושום דבר. בישראל יש פחות מ-80 אלף ספורטאים. ההפסד הזה מגיע לנו".
עריכה: איתמר זיגלמן