ברביעי שעבר, בשעות הערב, ישבה נוי חריף יחד עם חברתה בבית הקפה בר יבנה בתל אביב. "ישבנו לאכול במקום ומאחורי תליתי את התיק שלי על משענת הכיסא, והיינו תוך כדי שיחה בינה לביני. בשלב מסוים ביקשנו חשבון ופתחתי את הארנק שהיה בתיק, נדהמתי לגלות שהכסף המזומן שהיה בארנק נעלם. אורחים נוספים שהיו במקום ניסו להבין את פשר העניין, תוך כדי זה עלה חשד כי שני הצעירים שישבו מאחורינו, ניצלו את העובדה שהמקום היה הומה באנשים והם הצליחו בעורמה לגנוב את הכסף המזומן שלי".



שני הבחורים גונבים מתיקה של נוי

"למזלי, המזומן שהם גנבו, שוויו פחות מהארנק שממנו הוציאו אותו. הם לקחו לי כ-150 שקלים ועזבו את המקום מבלי להזמין דבר", משחזרת נוי ומוסיפה, "ניגשתי לבעלי המקום לבדוק אם יש מצלמות, לשמחתי הרבה קיבלתי צילומים מחודדים ואיכותיים שתיעדו את שני הצעירים שישבו מאחורינו ובדרך עורמה הצליח אחד מהם להוציא את ארנקי, לשלוף את המזומן ולהחזירו לתיק מבלי שאיש הבחין בכך".



עם התיעוד המצולם פנתה חריף לתחנת המשטרה בדיזנגוף תל אביב והגישה תלונה על גנבת כספה. במשטרה אמרו לה כי הראיות שבידיה מוצקות אולם יהיה קשה לאתר את שני החשודים למרות שזהותם חשופה. מיד לאחר מכן, החליטה חריף להעלות את הסרטון לפייסבוק, ולהתריע גם אחרים מפניהם של שני הצעירים. "חשוב לי שהם ייתפסו ולא בגלל הכסף שנגנב, הבנתי גם מהמשטרה וגם מהתגובות הרבות בפייסבוק כי רבים הם האזרחים שנפלו קורבן לגנבה של אותם הצעירים. אני לא יודעת מה התגובות אלה יעשו בשבילי ואם יעזרו לי, אבל חשוב שהמשטרה תצליח לשים את ידיה עליהם".