בשלוש השנים האחרונות הפך שקד קוממי לאחד השמות הבולטים בקרב הדור הצעיר בז'אנר הים תיכוני, לצד זמרים כמאור אדרי, איתי לוי ועדן בן זקן. בשנה האחרונה קוממי בנה את הקריירה בעיקר על שחרור שירי פופ קצביים (מה שמכונה בעגה העממית "שירי חפלות"), עם התנסויות שונות כרגאטון ולטינו פופ, חלקם הצליחו יותר (כמו "בלי שקל בכיסים" ו"יום בלי עבודה") וחלקם פחות הלמו את קולו.



כעת קוממי שובר את הסטיגמה החפלתית ואת רצף שירי הפופ חסרי המשמעות ומשחרר בלדה ים תיכונית טרייה, מרגשת ונוגעת: "הזמן עושה את שלו" שכתב והלחין קוממי עם מאור שטרית ורון ביטון, שיר מתוך אלבום חדש שממשמש ובא.





מעבר לתעוזה של קוממי לצאת עם בלדה שקטה בקיץ (זמן אידיאלי לשחרר שירי אינסטנט חרושים במקצבי רגאטון מקפיץ), מדובר בבלדה יפהפיה ומלודית למדי המשלבת טקסט מלנכולי ושובר לב (קוממי שר על אהובתו לשעבר שנמצאת בזרועותיו של גבר אחר) שאמנם כולל שרבובי סלנג עממיים ורדודים המדברים לנוער של ימינו ("הכי חשוב לי שתמיד תהיי מאושרת, אם זה יהיה איתי בכלל אני ארגיש בסרט", "את לא רואה ממטר, כלום כבר לא בסדר") אך ביצועו הכנה, הבוגר והמלטף של קוממי מצליח לצמרר ולצבוט בלב. ככה יוצרים להיט.