שר לשעבר ואבריאל בן יוסף נחקרים הבוקר (שני) בלהב 433 כחלק מפרשת הצוללות. בן כספית, עיתונאי מעריב, התייחס בראיון ל-103FM להתפתחויות האחרונות בחקירת פרשת 3000 ואמר: "אנחנו מדברים פה על צוללות בשווי מיליארדים, כלי נשק אסטרטגי, וזו רק ההתחלה של הסיפור. אם אתם שואלים אותי - נתניהו עוד ייקרא למסור עדות". הוא ציין כי "כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה קשורה לפרשות השונות".



כספית ציין בשיחה עם ניסים משעל ודרור רפאל כי "השם הכי חם כשמדברים על עדי מדינה הוא דוד שרן, שיילך בעקבות ארי הרו". הוא הוסיף: "בימים האחרונים, גורם בכיר במשטרה סיפר לי שבמהלך החקירות הם נותנים לאנשים להזיע ואז הם מעלים את רעיון עד המדינה". הוא העריך כי "בפרשה יהיו שני עדי מדינה בפרשת הצוללות. בסוף מוותרים לאנשים על עונשי מאסר, אם הם יכולים להביא בכירים מהם". העיתונאי אמר: "אם הפרשה תגיע לגבהים שאני חושב, ההסתכלות שלנו על קצינים בכירים תהיה שונה. נגרם נזק אסטרטגי למערכת הביטחון ולחיל הים". לטענתו, זו הפרשה הכי מהדהדת מאז קום המדינה.





העיתונאי ציין כי "הגיע הזמן שיחוקק חוק לפיו קצינים בכירים לא יוכלו להתעסק בכלל בנושאים בטחוניים, בלי קשר לתקופות צינון שונות". הוא סיכם: "תלכו להיות מורים, יש לכם יופי של פנסיה ולא כל אחד צריך להחזיק יאכטה. צריך לבנות חומת אש בין הרכש הבטחוני לבין הלשעברים".



כספית התייחס לחשיפתו של העיתונאי רביב דרוקר אמש, את מועדי השיחות שניהל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שלדון אדלסון ועמוס רגב. "ישראל היום נולד כשקר, ויישאר שקר. בעצם, העיתון מדפיס את דף המסרים של נתניהו", טען, "את רוב השיחות ערכו ראש הסגל או היועץ הפוליטי, לא לרגב אלא לזה שלידו". הוא העריך כי "אם יש 300-400 שיחות בין נתניהו לאדלסון ורגב, מעריך שיש כ-4,000 של הדרגים הנמוכים שמעבירים דברים".