רגב נגד כהן – העימות ממשיך: "מירי רגב תקפה אותי פיזית" – כך טוען עורך הדין ברק כהן, פעיל חברתי אשר התקוטט עם שרת התרבות ברחובו בתל אביב לפני כחמישה חודשים. השרה רגב הגישה נגדו תלונה ללשכת עורכי הדין ובתגובתו כותב כהן כי "המתלוננת תקפה את החתום מטה פיזית". רגב מצידה מכחישה כי תקפה פיזית את כהן: "לא היה ולא נברא", כתבה בתגובתה.

האירוע התרחש בחודש אפריל האחרון ברחוב דיזנגוף בתל אביב. רגב הלכה עם בעלה ובתה כשנתקלה בכהן, המוכר בשל האקטיביזם שלו ברשת. המפגש בין השניים תועד במצלמת טלפון נייד. בסרטון נראה כהן נצמד לשרה רגב ואומר לה "שרת תרבות עלק. תגידי, למה את לוקחת בעלות על המזרחיות? אני לא ציוני, לא רוצה את מדינת ישראל לאומית גזענית מסריחה, את גיבורה רק על גרבוז. את גיבורה רק על האשכנזיאדה של מרצ נכון? את סמרטוטה, זבל לא דמוקרטית. חתיכת זבל גזען". 
בעקבות התקרית הגיש קצין הביטחון של משרד התרבות והספורט תלונה במשטרה נגד כהן, שזומן לחקירה, וכן השרה רגב הגישה תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, בה טענה כי חשה "מאוימת, מושפלת ופגועה עד עמקי נשמתה".

מירי רגב. צילום: מרק ישראל סלם
מירי רגב. צילום: מרק ישראל סלם

בתגובתו לוועדה, שכותרתה "תלונת מרים סיבוני רגב" – שמה הקודם של השרה - כותב עורך הדין כהן: "בין התחום מטה ובין המתלוננת יריבות פוליטית חריפה. לשכת עורכי הדין, כגילדה מקצועית, אינה צד ליריבות".עוד כותב כהן כי "גרסת המתלוננת רצופה שקרים. כך, למשל, העובדה כי המתלוננת תקפה את החתום מטה פיזית".  
השרה רגב לא נשארה חייבת. "מציאות מדומה"; "עיוות העובדות" ו"אי לקיחת אחריות על מעלליו הקשים", היא מכנה את דבריו בתגובתה, שהוגשה באמצעות עורך הדין יניב לנקרי. "מוכחשת מכל וכל טענת הנילון לפיה מרשתי, שרה בכנסת ישראל, תקפה אותו פיזית!! אוזניים תיצלנה!! לא היה ולא נברא", כתב עורך הדין לנקרי (סימני הקריאה במקור)."ההיפך הוא הנכון. מרשתי, בעלה ובתה הותקפו בברבריות רבתי ברחוב הראשי עת ביקשו לסעוד".




 
ברק כהן מסר בתגובה: "יש בינינו יריבות פוליטית חריפה. מירי רגב פועלת לקידום משטר פשיסטי ואני לכינון חוקה דמוקרטית בידי יושבות ויושבי הארץ, ובתמיכת רבבות. את עבירת התקיפה שביצעה מירי, אוכיח בקלות בכל הליך משפטי שיוגש. בקלילות". 
עורך הדין לנקרי מסר: "עורך הדין כהן מוסיף חטא על פשע וטוען לראשונה כי השרה תקפה אותו!! הסרטון שאותו צילם והפיץ כהן מדברים בעד עצמם לנוכח האיפוק הרבתי של השרה. אנחנו קוראים לוועדה למצות עימו את מלוא חומרת הדין לנוכח המשך המעללים".