הפרומואים הבטיחו גילויים חדשים מפרשת עמדי בסוף שנות ה–90 וחשיפת הדמיון בטקטיקת ההאשמות נגד התקשורת של משפחת נתניהו, אז ועתה. הפרשן החושף היה מוטי גילת, כזכור אחד משני המפוטרים הבכירים מ"ישראל היום". המטרה סומנה, הצייד התייצב מולה, הרים את רובהו, כיוון היטב, סחט את ההדק, ובמקום קליע מהדהד נזלה מהקנה דייסה.



שיטפון של מידע לא מאורגן, חוסר תארוך והשוואה ברורה בין הימים ההם לעכשיו, שרה נתניהו מתלוננת שרודפים אחרי המשפחה - מתי? השבוע? בשנות ה–90? בשנת הכספים הקודמת?





בנימין נתניהו מקטר על רדיפת התקשורת - בנאום האימים בשבוע שעבר? בכנסת לפני 20 שנה? רק לפי עובי עורפו אפשר אולי לנחש. ככה עורכים כתבה? ככה מגישים כתבה? מי בישל את הדייסה הזו?



והציטוטים מחקירת שרה נתניהו. מה חדש? בעצם, מה היה הישן שזה החדש שלו? כאילו מישהו זוכר מה פורסם מחקירתה בפרשת עמדי. בעצם, מי זה בדיוק עמדי? זה לא הרפז מפרשת גלנט? זה לא מני נפתלי מפרשת אלדד יניב? איך אפשר לזכור יותר מחצי שעה בכרוניקה הישראלית המטורללת?





"כאן", במפגן אומץ מול ראש הממשלה, בזבזו השבוע הרבה תחמושת על הרבה פחות משום דבר. מי שצריך להיות מרוצה הוא דווקא ראש הממשלה. בלי ש"כאן" התכוונו, יצאה להם רדיפה.



"סודות מחדר החקירות", חדשות "כאן", ימים א'־ד'