כתב אישום הוגש היום (שישי) נגד השף רפי כהן בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי בסניף בנק לאומי, באיומים על עובדי הבנק ובהטרדה באמצעות מתקן בזק. על פי כתב האישום, ב-14 במרץ הגיע כהן לסניף הבנק ברחוב בן יהודה בתל אביב בעקבות זעמו כי קיבל סירוב לקבלת כרטיס אשראי נוסף בחשבונו.



כהן החל להתפרע במקום והשליך פח זבל לעבר אחד הבנקאים והפיל את מחשבו המשרדי תוך שהוא קורא: "אתם לא תחסמו לי את החשבון". כהן הלך אז אל חדרה של מנהלת הסניף, מירב סולומון, ובדרכו הפיל מחשב נוסף, ואיים על עובדי הסניף: "אני אהרוג אתכם, אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים". בשלב זה , הגיע כהן למשרדה של מנהלת והסניף וקרא לעברה כי היא "רוצחת".
 
השף המפורסם הפיל לעברה את מסך המחשב והמקלדת וכן את מכשיר  הטלפון המשרדי ואף ניסה להרים את השולחן המשרדי כולו אך ללא הצלחה. הוא המשיך לאיים על המנהלת: "חכי מה אני אעשה לך, יש לך משפחה, כולם עוד ישמעו על זה", תוך שהוא מגדפה ונצמד אל פניה.


כמו כן, הפרקליטות הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד כהן.  בין הראיות נגדו כלולים סרטון אבטחה מהסניף וכן הקלטות ומסרונים כתובים. כהן עצמו הודה במלל המאיים והמטריד שמיוחס לו אך הוא נותן לו, כך לטעמו, פרשנות לגיטימית. 

כזכור, כהן נעצר אתמול בנתב"ג עם שובו לארץ לאחר שנמלט ממנה. הוא הורשע ב-2016 בבית משפט השלום בתל אביב בעבירה של תקיפה של עובד במסעדה שלו. על פי כתב האישום, כהן קרא לעבר המלצר המותקף: "אני אקבור אותך אם תכנס למסעדה שלי".