זהו השבוע ה-43 שבו נערכת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. 350 הגיעו היום (שבת), בהם אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, שלקח את המגפון לידיו, פנה אל הנוכחים ואמר: "אני יודע מה יש למשטרה ואיפה שרה נתניהו פישלה. זה לא רק חמגשיות וארוחות שפים, יש גם את המטפלות שטיפלו באביה המנוח". הוא הסביר כי לא פרסם את זה בעבר, כי ריחם על אביה של שרה נתניהו. "כל יום יצא רכב מהמעון להביא מטפלת ולהחזיר אותה, שילמנו 16 אלף שקלים בחודש מכספי ציבור, בשביל מטפלת שתשגיח על אביה של שרה". 
נפתלי הוסיף: "מנדלבליט, אתה יודע ומכיר את החומרים שיש בידי המשטרה, אי אפשר להתייחס לפרשה אחת ולהתעלם מהשאר". הוא סיים ופנה לנוכחים בבקשה שיחזיקו את המפתחות שלהם בידיים. "נתניהו, מנדלבליט, הניחו את המפתחות".
מוקדם יותר היום, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה אמר בראיון בחדשות 2: "הגשתי לחבר הכנסת אמסלם מכתב על הוצאת דיבה וגם את נתניהו אני אתבע, כי הוא מתעסק בדברים שלא קשורים לתפקיד שלו". הוא טען כי "עשרות עובדים העידו שפעמיים בשבוע היה שם משתה". לדבריו, בתקופתו במעון, הוא לא יכל לקנות כלום לבית ראש הממשלה ללא אישור של עזרא סיידוף. "כל הדברים היו לפי בקשה של הזוג", אמר, "הארוחות הוזמנו בעיקר מלאונרדו וממחניודה". 
מני נפתלי בהפגנה בפתח תקווה

עורך הדין יוסי כהן, המייצג את משפחת נתניהו אמר בראיון לדנה ויס בחדשות 2 כי "יש ברשותנו ראיות שמי שניפח את הארוחות, והזמין אותן בשביל עצמו ובשביל חבריו, זה מני נפתלי". לטענתו, יש הוכחות שהגברת נתניהו נזפה בו בזמן אמת והוא עצמו סיפר זאת. עורך הדין הוסיף: לא נסכים לעסקת טיעון, גברת נתניהו בטוחה בחפותה - היא לא ידעה את הנהלים ומי שעשה פה את כל הדבר הזה, זה לא היא".

בתוך כך, יושב ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, אמר בתכנית "המטה המרכזי" בערוץ 10 כי "יש להעניק מראש חנינה גורפת לנתניהו אם יתפטר מראשות הממשלה".