רשימה בלתי הגיונית בעליל של אומנים ישראלים מהשורה הראשונה ביניהם דנה אינטרנשיונל, די ג'יי גיא גרבר, הזמרת והשחקנית מארינה מקסימיליאן, השף שאול בן אדרת, ההרכב האלקטרוני אינפקטד מאשרום, אסתר רדא, נסרין קדרי, להקת מיומנה ואיש חיי הלילה שירזי משתתפים בארבעת הימים האחרונים בפרויקט TLV in LDN.



פסטיבל TLV in LDN.  דן פטיטו צילום:
פסטיבל TLV in LDN. דן פטיטו צילום:



מאחורי המיני-פסטיבל הזה "תל אביב-לונדון" עומד איש עסקים וחזון בריטי, מרק וורת', שמפיק את האירוע בשיתוף משרדי ממשלה ישראלים ושגרירות ישראל בלונדון, בשאיפה להגביר את שיתוף הפעולה התרבותי ישראלי-בריטי ולהציג בפני הקהל המקומי, ספקטרום רחב של ישראל ובעיקר של תל אביב על כל גווניה.



פסטיבל TLV in LDN.  דן פטיטו צילום:
פסטיבל TLV in LDN. דן פטיטו צילום:



כצפוי גררו חלק מהאירועים הפומביים בשוק האוכל תגובות אנטי ישראליות וקריאות לחרם על ישראל מצד נציגי ארגוני BDS, אך לדברי איש הלילה שירזי, האירוע זוכה להצלחה אדירה, לפחות בפאן הלילי שלו, "אלף איש ויותר גדשו מועדון לילה הלונדוני והתקרחנו במסיבה מטורפת. אני מייצג בפרויקט את קהילת ה-LGBT וחצי שנה עבדנו לקראת המסיבה הזו", שיחזר שירזי בהתלהבות, "הבאתי להם את חוף הים של תל אביב לתוך המועדון והייתה מסיבה פשוט מטורפת".



השר ארדן שמשרדו יזם ומימן את הפסטיבל יחד עם הקהילה היהודית בלונדון  אמר כי "אלפי לונדונים נחשפו בסוף השבוע האחרון לתרבות הישראלית התוססת וראו את המגוון והעושר התרבותי שיש לישראל להציע. לפסטיבל חשיבות רבה בעצם קיומו בבריטניה, בשנת המאה להצהרת בלפור, בין היתר כתשובה תרבותית לקריאות שיוצאות מכאן לא אחת לחרם תרבותי על ישראל".