העונה השניה של "זוג מנצח VIP" בהחלט סיפקה רגעים מצחיקים, מרגשים ומוזרים: ג'ובאני ומאיה רוסו, דנית גרינברג ואליאב אוזן, השף אבי לוי ואשתו אילנית, דנה זרמון ובן זוגה גיא, אביבה תבורי, בן זוגה ערן ועורכי הדין דוד וגליל שפיגל וכלבלב קטן חמוד שנראה כמו צעצוע על בטריות ולבוש על פי צו האופנה האחרון לכלבים, נכנסו לפני חודשיים לבית, שבו התקיימו שלל משימות ביזריות. ביום חמישי הקרוב יתקיים הגמר הגדול, וכמישהי שדי מאוהבת בתוכנית, מיקי לוין בוחרת את המנצחים שלה. ואתם, את שלכם.



 



במקום הראשון מתנוססים ג'ובאני ומאיה רוסו - מי שראויים ביותר לזכות בתואר הזוג המנצח, זוגיותם צלחה ואהבתם שרירה וקיימת, למרות כל התהפוכות והמכשולים שעמדו בדרכם לאורך השנים. ממש לא קל להתמודד עם בן זוג שבגד ויותר מפעם אחת, ועל הרצון הבלתי נלאה של מאיה להילחם על ליבו של אהובה בכל מחיר - הבחורה הזאת באמת צריכה לקבל את אות הגבורה והנחישות. ג'ובאני ומאיה בלטו בתוכנית, לא רק בגלל יופיים עוצר הנשימה, אלא בעיקר כי חשפו על המסך ללא פילטרים את כל החיים האישיים שלהם. 



זוג מנצח. צילום: אביב חופי
זוג מנצח. צילום: אביב חופי



במקום השני והצמוד נמצאים השפיגלים, בני הזוג שדיגמנו זוגיות שיש בה מכול וכול, ולא רק אהבה ונאמנות, אלא גם הומור משותף, שנינות, פתיחות, כנות וקבלת השני על יתרונותיו וחסרונותיו. אין ספק שאת הפוקוס של העונה לקחו גליל ודודו שהיו הזוג הכי מבוגר בווילה והכי לא מוכר, לא רק שהזמן לא שחק את האהבה שלהם, הוא רק שידרג אותה, והניסיון הארוך על פני שנים, רק קירב אותם יותר. עליהם בהחלט אפשר להגיד שכל אחד מצא את הנפש התאומה שלו.



אביבה תבורי וערן ברנע היו מאוד פתוחים וכנים, בלי פוזות ובלי הצגות ואולי זה היה בעוכריהם. אולם בלי קשר לתוכנית, כל אחד מהם הוא אדם טוב וחיובי לכשעצמו, אך ביחד, הם לא מצליחים לבנות קשר חזק ויציב. במקרה הזה, הסיר לא מצא את המכסה המתאים לו.



אבי ואילנית לוי גם שייכים לקטגוריה של הזוגות שלא מנסים להעמיד פנים שהכול דבש, בעיקר אילנית שאף היא נטולת פוזות ובוחנת ובודקת כל הזמן ובלי פשרות את הקשר עם בן זוגה. אבי היה מופנם, לא מיהר לחשוף את רגשותיו, לא הרבה במילים, וייתכן שזאת הסיבה שהוא ובת זוגו הצטיירו כזוג אנמי ופחות מעניין, שלא עשה הרבה רעש וצילצולים.



דנית ואליאב אוזן, זוג מנצח VIP. צלם : אביב חופי
דנית ואליאב אוזן, זוג מנצח VIP. צלם : אביב חופי



בניגוד אליהם, אליאב ודנית נתנו עבודה והיו מאוד מודעים למצלמות. בזכות דנית אטמי האוזניים רשמו אקזיט ואליאב בכלל התגלה כשחקן וקומיקאי. זוג חמוד לכל הדעות, אך כזה שנמצא רק בתחילת הדרך ועוד לא צבר את הניסיון של שנות נישואים ארוכות שעומדות במהמורות ובמבחן הזמן.



דנה זרמון וגיא ביטון זוג סימפטי וחביב, וניכר שמאוד אוהבים אחד את השני, אך הם היו יותר מכונסים בזוגיותם ופחות גילו נכונות לשתף אותנו במה שהתחולל בליבם לאורך המשחק.