גבר שסירב לתת לפושעים את מכוניתו נורה למוות לעיני הבת שלו. ג'רארד גרנדזול, 38, מפילדלפיה, נורה לנגד עיניה של בתו בת השנתיים וחצי, לאחר שסירב לתת לשודדי דרכים את הרכב שלו. בעת האירוע הטרגי, שהתרחש במהלך סוף השבוע האחרון, גרנדזול היה בטיול עם בתו והכלב שלהם. כאשר השלושה היו בדיוק בדרכם חזרה הביתה, לאחר שנהנו מבילוי משפחתי בפארק בקרבת מקום, הם הותקפו בידי שני גברים.



על פי המשטרה המקומית של פילדלפיה, הפושעים רצו את מכוניתו של גרנגזול, אך הוא סרב לתת להם אותה. לאחר כמה שניות התחרט על החלטה זו, ומחשש לחיי בתו ניסה לתת את המפתחות לאחד העבריינים. על פי ה - nypost. בשלב זה, הגבר השני ירה בראשו פעמיים עם אקדח 9 מ"מ, לנגד עיניה של בתו. הוא הובהל לבית החולים האוניברסיטאי האנמן, שם מת מפצעיו. 



ג'רארד גרנדזול, צילום מסך
ג'רארד גרנדזול, צילום מסך



לפני שישה שבועות בלבד, לגרנדזול ואשתו קריסטין נולדה בת נוספת. "הוא היה האבא הטוב ביותר לשתי הבנות שלנו, יותר מכפי שניתן לדמיין. הוא הסביר פנים לכולם בשכונה", סיפרה אלמנתו קריסטין גרנדזול. "שתי היריות האלו פשוט הרסו את חיי ולשתי הבנות שלי אין יותר אבא". היא כינתה את המוות "בלתי הוגן", והוסיפה ש "יש לי ילדה בת שישה שבועות ואחת בת שנתיים וחצי שראתה את כל מה שקרה, אני לא יודעים אם היא אי פעם תהיה בסדר".

מרווין רוברטס, אחת משני האחים החשודים ברצח. צילום מסך
מרווין רוברטס, אחת משני האחים החשודים ברצח. צילום מסך



"הם רצו את המכונית; הוא לא הסכים לתת להם אותה. והם ירו בו על זה", אמר ג'ון ריאן ממשטרת פילדלפיה. הוא הוסיף שהשניים פשוט חיפשו מישהו לשדוד אותו, וגרנדזול היה קורבן אקראי.  ביום שבת האחרון, משטרת פילדלפיה עצרה שני אחים החשודים ברצח גרנגזול, מוריס רוברטס, 21 ואחיו מרווין, 16. השניים מוכרים למשטרה בשל מעצרים קודמים.

ג'רארד ואשתו קריסטין. צילום מסך
ג'רארד ואשתו קריסטין. צילום מסך