מאז שחר האנושות, גברים היו אובססיביים לגבי גודל איבר המין שלהם, שלדעתם מכתיב את מידת הגבריות שלהם. הקונספט הכי מקובל הוא כמובן שהגודל קובע, וכמה שיותר גדול יותר טוב. באחד המחקרים שנערכו בנושא למשל, בו השתתפו 4,100 גברים, נמצא ש - 27% לא היו מרוצים מהאורך של האיבר שלהם כשהוא רפוי, 19% היו לא מרוצים מאורכו כשהוא זקוף, ו - 15% היו לא מרוצים מההיקף שלו. הבשורה המשמחת לכל מי שלדעתם לא התברכו באיבר כריזמתי היא, שאיבר גדול דווקא יכול להרע לחיי הזוגיות של בעליו.

על פי מחקר שנערך לאחרונה, נמצא שנשים נטו יותר לבגוד בבני הזוג שלהם דווקא אם היה להם איבר גדול יותר. בסקר, שהתפרסם באתר PlosOne, נשאלו 545 נשות דייגים בקניה על חיי הזוגיות שלהן, והאם הן מקיימות רומן מחוץ לחיי הנישואין. בנוסף לכך, כל הנשים קיבלו סרגל באורך 38 סנטימטרים, וכל זוג נשוי התבקש לבצע מדידה של איבר המין הזקוף של הבעל. המטרה העיקרית של החוקרים הייתה לנסות לבדוק מה גורם לנשים לבגוד, ואם לשפוט מהתוצאות הם מצאו לפחות סיבה אחת די גדולה. בסך הכל, מבין כל הנשים שהשתתפו במחקר, 34 נשים הודו כי בגדו בבעל שלהן, בשלב כזה או אחר במהלך חיי הנישואים. 



בגידה הייתה פוצה יותר כאשר לבן הזוג היה איבר גדול יותר. אינגאימג
בגידה הייתה פוצה יותר כאשר לבן הזוג היה איבר גדול יותר. אינגאימג



לאחר שהתבצעו המדידות, אם נמצאו הבדלים בין כל שתי מדידות, נלקח הממוצע שלהן. על פי הממצאים המפתיעים, איבר מין גדול נמצא דווקא כדבר שלילי. מבין כל הדייגים, אלו שבגדו בהם היו בעלי איבר גדול יותר מאשר אלו שלא בגדו בהם. אותם בעלים שבגדו בהם היו בעלי איבר ממוצע של כ-15 סנטימטרים, כשהאיבר היה זקוף, בעוד אלו שלא בגדו בהם היו בעלי איבר בגודל של כ-12 סנטימטרים.



"באופן מפתיע, נמצא קשר בין בני זוג עם אבר גדול יותר, לבין הסיכוי של האישה לנהל רומן מחוץ לנישואים", נכתב במחקר. "על פי התוצאות, אפילו הבדל של סנטימטר הגדיל את הסיכויים לבגידה פי שניים וחצי לפחות". ההסבר של החוקרים לתופעה, היה בין היתר שאיבר מין גדול מידי גורם לנשים לכאב ואי נוחות בזמן קיום יחסי מין, ולא מאפשר להן להנות מחיי המין שלהן. כאשר נשאלו בנושא, נשים הודו כי חיפשו פרטנר לסקס עם איבר קטן יותר שלא יכאיב להן ויגרום להן לייסורים.



via GIPHY