מושיק עפיה החל את הקריירה שלו לפני כמעט 25 שנים, ובשנת 2002 יצאו להיטיו הגדולים "חלום מתוק" ו"אני לא זמין". מאז הפך הזמר לכוכב מצליח בתעשייה הישראלית עד שחווה מפלה, כששנתיים מאוחר יותר הסתבך כלכלית והגיש בקשה לבית המשפט לפשיטת רגל. בשנת 2015 חזר הגורל להאיר פנים לזמר שהשתתף בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", בה הוכרז כזוכה הגדול וחזר ליצירה ולמוזיקה.





בימים אלו משחרר עפיה לרדיו את שירו החדש "זה לא עושה לי כלום" עליו הוא סיפר לאיריס קול ברדיו 103FM: "השיר החדש הוא שיר טוב, שיר קצבי, הוא לא נכתב לבחורה מסוימת, זהו שיר מסיבתי ואין בו סיפור. הוא לא שיר עם סרט תורכי".



על שי חי, שכמוהו השתתף בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" סיפר: "הכרתי אותו בצילומים והיינו מאד צמודים עד שהפכנו למשפחה. הוא לא אדם אלים אלא נשמה טובה, כולו לב ואני אוהב אותו מאד למרות הרושם שנוצר לו. אני איתו בקשר ואנחנו נפגשים המון".





"הקליפ של השיר הוא הקליפ המושקע ביותר שהכנתי בקריירה שלי", הוסיף הזמר, "אני מיוצג היום בחברת 'נופר הפקות' שם טוב לי ונחמד לי, הם הפיקו עבורי את הקליפ ומנהלים את כל מה שקשור אליי. אנחנו בונים אסטרטגיות יחד בנוגע לסינגלים, כיום אנחנו עובדים על סיבוב הופעות בכל הארץ של זאפה ואני כל הזמן עם הפנים קדימה".



עריכה: איתמר זיגלמן