ארבעה חודשים חלפו מאז "וונדר וומן" יצא לאוויר העולם, אך נראה כי הסרט לא מפסיק לספק כותרות לרגע. מועד יציאתו של שובר קופות אחר, "מלחמת הכוכבים" נדחה ל-15 לדצמבר 2019 בעקבות שובו של ג'יי ג'יי אברהמס לכיסא הבמאי בסרט האחרון של הטרילוגיה, אותו הוא גם יכתוב יחד עם התסריטאי כריס טריו.


לוחות הזמנים הצפופים, יחד עם הצורך לאפשר לאברהמס מספיק זמן לכתוב את התסריט גרמו לדחיית "מלחמת הכוכבים" לתקופת כריסמס 2019 - יומיים אחרי תאריך היציאה של "וונדר וומן 2".



תקופת חג המולד בארה"ב היא זמן מעולה לסרטי אקשן, החופשה, יחד עם טירוף הקניות, מהווים קרקע פוריה עבור שוברי קופות לעשות מיליונים רבים בשבוע הראשון להקרנתם. הבעיה הגדולה שהביאה איתה ההכרזה היא עומס של סרטי ענק עתירי תקציב על סוף שבוע אחד, בו האמריקאים פשוט לא יוכלו לצפות בכל ההיצע הקולנועי הרחב.

מומחי קולנוע מהעולם, כמו סקוט מנדלסון ממגזין "פורבס", חוזים שינויים בתאריכי היציאה של אחד מהסרטים של אותו סוף השבוע, ביניהם גם "Masters of the Universe" ו"Wicked" שייצא בסוף השבוע שאחרי, ועל פי התחזיות יהיה זה שובר הקופות של גל גדות שיידחה כדי לאפשר לאמריקאים לנוח מכל האקשן הזה.



הידיעה המרעישה מגיעה יממה אחת בלבד אחרי ההודעה כי פטי ג'נקיס, הבמאית המפורסמת של "וונדר וומן", תביים גם את סרט ההמשך בסדרה. אולפני האחים וורנר הודיעו על סרט שני בסדרה מוקדם יותר השנה ואישרו כי גל גדות תמשיך לגלם את דיאנה פרינס, הלוא היא וונדר וומן. 

באותו זמן, ג'נקינס הייתה חתומה על בימוי הסרט הראשון בלבד, ומאז, על פי הדיווחים, התקיימו מגעים בקשר לסכום אותו היא תשלשל לכיסה עבור העבודה. העיכוב בחתימת החוזה הגיע ככול הנראה כי הבמאית דרשה "תשלום גבוה באופן משמעותי" עבור העבודה, כפי שדיווח מגזין האינטרנטי "דדליין", אך עדיין לא ברור מהו הסכום עליו נסגרו המגעים.