מה הייתם עושים אם הייתם מתעוררים ורואים בפייסבוק הודעה אישית ממנהלו של ג'סטין ביבר, שרוצה להחתים אתכם על חוזה הקלטות ולהפוך אתכם לסופרסטארים בקנה מידה בינלאומי? לאחיות טלי ולירון כרקוקלי זה קרה לפני כמה חודשים, ובשבילן זה אך טבעי. "אנחנו שתיים שלא רואות בעיניים, ובמשך שנה התכתבנו עם אנשים מארצות הברית. החיבור עם דיוויד לא הפתיע אותנו", מסבירה לירון.



האחיות טלי (25) ולירון (22) כרקוקלי החלו את דרכן המקצועית המשותפת כשהשתתפו ב"אקס פקטור" לפני כארבע שנים. מאז אי אפשר להפריד ביניהן. "חברה של לירון הזמינה אותה לאודישן ל'אקס פקטור', ועל הדרך קראה גם לי", משחזרת טלי. "הלכנו כל אחת בנפרד ועברנו. בשלב מסוים, ההפקה הציעה שנעשה משהו ביחד, וכל השאר היסטוריה. אומנם לא זכינו ב'אקס פקטור', אבל המתנה הכי גדולה שקיבלנו מהתוכנית היא אחת את השנייה".





מאז התוכנית עברו האחיות - שברשתות החברתיות עוקבים אחריהן עשרות אלפים וביוטיוב צברו מיליוני צפיות - כברת דרך ארוכה: הן עבדו קשה על אלבום הבכורה שלהן שיצא לפני מספר חודשים, "מי אם לא את", שמתוכו שוגרו להיטים כשיר הנושא ו"כאילו כלום".



"לקח לנו זמן למצוא את הייחוד שלנו, והאלבום הזה הוא המסע שעשינו. יצרנו את הקהל שלנו. אנחנו לא מפונקות ועושות הכל בעצמנו, עם המנהל שלנו, אור מרמלשטיין, החל מלכתוב ולהלחין את השירים ועד לתלות שלטים ברחוב ולסחוב תאורה ליום צילום", מספרת טלי.



במקביל להצלחה בארץ, הן לא ויתרו על החלום להצליח בחו"ל, ולאחר שהשתתפו בפרויקט מצליח בספרד ובאיטליה, חתמו על חוזה הקלטות בחברת תקליטים בולטת בלוס אנג'לס שמפיקה להן אלבום בינלאומי ראשון ("אנחנו מנועות מלפרט על זה יותר מדי"); ושגולת הכותרת היא, כאמור, שסומנו על ידי דיוויד אפלטון, מנהלו האישי והאיש שגילה את ג'סטין ביבר, שהזמין אותן למשרדו לאחר שצפה בקליפים שלהן ביוטיוב: "באחת הפגישות שלנו איתו, שרנו לו את Cry Me A River בשני קולות, וזה היה אחד הרגעים המצחיקים וההזויים שהיו לנו בחיים", מצחקקת לירון. "היינו אמורות לטוס רק לחמישה ימים וכיוון שדברים התקדמו, נשארנו כמעט חודש".




בימים אלה הן חובקות סינגל ראשון מאלבומן השני, "עד הבוקר", שיר משותף עם המפיק צאלון בוחבוט שיצרו עם די־ג'יי אונלי (גיל וינגרטין), והקליפ שלו צבר חצי מיליון צפיות בשבועיים. "השיר מדבר על זה שאנחנו נחיה איך שאנחנו חושבות", מציינת טלי. "לא מעניין אותנו מה נכון או לא נכון".

איך זה לעבוד 24/7 יחד? אין חיכוכים? לירון: "תמיד חינכו אותנו שבראש ובראשונה אנחנו אחיות. מעולם לא קרה שלא דיברנו יותר מיום וחצי. אין ספק שלהיות עם מישהו כל היום זה קשה. אנחנו גם גרות באותו בית, יחד גם בקריירה וגם מבלות יחד, אבל זה עובד. ויתרנו על האגו מזמן".



איך אתן מגדירות את המוזיקה שאתן עושות?
טלי: "אנחנו מנסות לשלב את המוזיקה שגדלנו עליה לתוך העכשווית. אנחנו מתרגשות מביט אלקטרוני ודקה אחר כך מסימפוניה של באך. אנחנו לא מרגישות שיש מישהו על המשבצת שלנו, ורוצות להביא את הפופ מהמקום שלנו – הפסנתר וההרמוניה - אבל הכי 2018. שתי אחיות, פסנתר וביט זה הייחוד שלנו". 


על איזו מוזיקה גדלתן?
לירון: "אנחנו חצי גרמניות וחצי עיראקיות, אז מצד אחד על אום כלתום ושירי חפלה עיראקיים, ומצד שני על יוני רכטר, מוצרט, אלטון ג'ון וטיילור סוויפט".

מזהים אתכן ברחוב?
טלי: "מזהים אותנו יותר וזה עולה מפעם לפעם. אנחנו תמיד עונות ונגישות לקהל שלנו. מקוות שזו תהיה השנה שלנו. אנחנו מקבלות הביתה ברכות, מכתבים וסרטונים, ואפשר לומר שהקהל נותן לנו את הכוח להמשיך".