רגע לפני שאיבד את חייו בנסיבות טראגיות כשטבע בחוף הים כשהציל אחייניתו, תיעד אמיר פרישר גוטמן את חייו עם בן זוגו ינאי עבור סדרת הדוקו "מחוברים", כעת נחשפים חומרים אינטימיים מאותם צילומים. "קשה להסביר במילים את המחשבות שיש לך בראש, בתור בן אדם שעד לפני כמה חודשים היה משוכנע שהוא עומד למות ופתאום אתה חי", סיפר הזמר שאובחן בטעות כחולה סרטן.


אמיר פרישר גוטמן, מתוך מחוברים באדיבות HOT

הסדרה "מחוברים" חוזרת מחר בעונה שמינית, כשלצד גוטמן משתפים בחיים רינת גבאי יחד עם בעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה קרול צבי ווינר ובן זוגה מיקי ווינר, והזמר המצליח איתי לוי. משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים אישיות.



לקראת סוף צילומי העונה, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. אמיר, ובן זוגו, ינאי, תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן הארבע. הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.



החל מה-19.09.17, ימים שלישי-חמישי, בשעה 20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD