זוועה ברוסיה: זוג קניבלים נעצרו בחשד לרציחות שביצעו מאז 1999, ואף אכלו 30 קורבנות. מאז נחשפה הפרשה המחרידה, מופיעות ברשת ידיעות רבות ושמועות, והסיפור המלא טרם נחשף. בחלק מכלי תקשורת רבים אף קשרו את השניים ל"משפחת קניבלים", אשר מקורבת לרשויות אכיפת חוק ברוסיה. פרט מידע אשר טרם אומת.



נכון לעכשיו, החשד הוא שדמיטרי בקשאיב, 35, ואשתו נטליה, 42, מאזור קרנסדורסקי ברוסיה, חטפו, רצחו ואכלו 30 קורבנות. בביתם נמצאו חלקי שבע גופות אדם, שאוחסנו בפריזר, במקרר ובמרתף, ונועדו למאכל במועד מאוחר יותר. המשטרה הצליחה לזהות רק שבעה קורבנות מבין ה-30, ומחפשת אחר שרידי אדם נוספים. דמיטרי נעצר מוקדם יותר החודש לאחר שנמצא טלפון נייד שלו, בו נמצאו תמונות של חלקי גופות. תמונות מהטלפון הנייד של דמיטרי הופצו ברשת, ועוררו בהלה רבה.



חטפו, רצחו ואכלו את קורבנותיהם. צילום מסך
חטפו, רצחו ואכלו את קורבנותיהם. צילום מסך


שרידיה של אחת הקורבנות בצילומים נמצאו במקום מגורים צבאי וקשרו אותו למותה. על פי חלק מהדיווחים, דמיטרי הכחיש מעורבות ברצח האישה וברציחות בכלל, ואמר רק שמצא את השרידים והצטלם איתם, ואיבד את הטלפון שלו ברחוב.

בהמשך, השניים נלקחו למעצר, והמשטרה מנסה לברר מה מעורבותה של נטליה, אחות במכון צבאי מקומי במקצועה, ברציחות. על פי מספר מקורות, השניים הודו בחטיפות, ברצח ואכילת קורבנותיהם במשך 18 שנים. בימים אלו החקירה נמצאת בעיצומה, והמשטרה מחפשת אחר ראיות נוספות.