לאחר שאתמול הוגשה בתחנת גלילות תלונה נגד הזמר שלמה גרוניך בגין תקיפה מינית שאירעה לפני 20 שנה והפרסומים לפיהם המתלוננת, ר', אף פנתה לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה לבטל את הענקת פרס מפעל החיים אותו הוא אמור לקבל, התראיינה היום (שני) המתלוננת נגד גרוניך לערוץ 2 וסיפרה על התקיפה שאירעה לטענתה.


 


"הגעתי אליו הביתה וכל פעם שהיה בטלוויזיה נשיקה או חיבוק או משהו עם ריח מיני", סיפרה, הוא לחץ על רקורד - וכשהסתיימה הנשיקה, הוא לחץ על סטופ. עכשיו אני רואה את זה קורה כמה פעמים, ולא מבינה מה קורה, אבל מבינה שיש שם משהו מיני".



ר' המשיכה לגולל את השתלשלות העניינים במקרה המתואר. "באיזשהו שלב הוא לקח ענב שהיה על השולחן הניח לי על החזה שלי בתקווה שייפול. בשלב הזה לקחתי מונית הביתה והוא אמר לי "ההקלטה לא משהו", זה מה שריסק אותי אגב, מה אתה נוקם בי שלא קרה מה שרצית?", אמרה.



הפרשה החלה לאחר שלפני שבוע וחצי פרסמה המתלוננת פוסט בפייסבוק, בו סיפרה שכשהיתה בת 17 הוטרדה מינית על ידי היוצר. "אפילו לא ביקשתי להיפגש אתך. שלחו אותי אליך, בלי לדעת ששולחים אותי אל חלאה", כתבה. "וכשלא קיבלת את מה שרצית לא פספסת את ההזדמנות לומר לה, לנערה בת ה 17, שמחכה למונית שתחזיר אותה הביתה, משפט מעליב, כזה שיגרום לה להרגיש שהיא לא שווה. לא שווה כזמרת. אתה מבין איזה אפס אתה? אתה מבין איזה טיפוס דוחה אתה?!". 



"לכמה בנות גרמת עוול?! לכמה זמרות השבתת את הנשמה?! כי לפי השמועות כל כך הרבה בנות בטראומה ממך! זה הדבר הכי טוב שמצאת לעשות 


עם הכישרון שלך? עם הכוח שלך?נראה לך שמגיע לך פרס?!", כתבה.



הפוסט אותו העלתה לרשתות כנראה הביא עוד בנות להיחשף, ואותה בחורה פרסמה פוסט נוסף: "אני מתרגשת על כל מה שאתם כותבים לי. ואתם גורמים לי להרגיש עטופה ומוגנת, וחזקה. אני גאה שיש בחיים שלי אנשים כמוכם. נראה לי שזה הולך למקום טוב. בעקבות הפוסטים שלי הגיע אלי מידע על עוד בנות. את חלקן אני מכירה, את חלקן לא. המידע הזה מאוד מסעיר אותי.מאוד.גם אתכם הוא היה מסעיר.אני לא מתכוונת לפנות אליהן ולערער להן את הפרטיות. אבל אתם מכירים אותן כבר שנים אתם יודעים. הדבר הכי מדהים שתוכלו לעשות הוא לגרום להן לדעת שהנושא הועלה. לא יותר מזה."



"אחרי כל כך הרבה שנים - נשבר השקט סביב הנושא הזה. אין לי ספק שזה יעמיק להן את הנשימה..ואולי זו תהייה הזדמנות בשבילן לפורר את האבן הזו


שתקועה להן בלב.מגיע להן צדק . ושלווה. ולאף מטרידן או אנס-לא מגיע פרס!!"