נוי שטרית, צעירה תושבת אשקלון, שרק לפני שבוע פורסם סרטון בו היא נראית מקבלת על עצמה את היהדות מחדש, לאחר שלכאורה עזבה את בן זוגה הבדואי עלא אבו סגיר, ניתקה לאחר ראש השנה קשר מארגון להב"ה והעומד בראשו בנצי גופשטיין, וחזרה לחברה המוסלמי.

אבו סגיר, בן זוגה של נוי שטרית התייחס היום (שני) לפרשה בערוץ 10 ואמר כי "נוי ילדה גדולה שיודעת בדיוק מה היא עושה. תמיד חופרים לה ועושים לה הרבה בלגנים בראש".

"ביום הראשון שהארגון (להב"ה) לקח אותה, אחרי ארבע או חמש שעות היא התחילה להתקשר אלי ולחצה על הארגון שיחזירו אותה", סיפר, " זה אפילו לא לקח 12 שעות. היא אומרת - "אני רק רוצה אותך בחיים שלי" וזהו - "האהבה תנצח". אבו סגיר הוסיף כי "ראש להב"ה בנצי גופשטיין, שלחץ עליה להישאר במקלט חסום אצלה בטלפון".



תחילתו של הסיפור בסרטון שעורר סערה לפני כחודש וחצי בו נראתה שטרית כאשר היא עוברת תהליך של התאסלמות במסגד אל אקצא. התפנית הנוכחית בסיפור התרחשה בעקבות תמונה שהעלה אבו סגיר לדף פייסבוק תחת השם 'עלא אבו סגיר ולינוי'. בתחילה הביעו הגולשים ספק לגבי עדכניות התמונה והאם היא מהימים האחרונים, אך את התעלומה פתר דווקא גופשטיין שהודה כי הצעירה ניתקה מגע וכנראה חזרה לחיקו של אבו סגיר. 

"אנחנו נמסור נפש על כל יהודיה ונעזור לכל אחת שתרצה לעזור לעצמה ולחזור בתשובה", כתב בדף הפייסבוק שלו, "במשך חודש שלם פעילים שלנו היו בקשר עם נוי. בשבוע שעבר היא רצתה לחזור בתשובה. נוי ביקשה שנצלם אותה חוזרת ליהדות וכך עשינו. היא הייתה בדירות החירום שלנו. לפני החג המלצנו לה להישאר ולקבל ליווי תמיכה וטיפול מקצועי אך היא ביקשה לחזור לבית אמה וכך עשתה, מכיוון שאנחנו לא מחזיקים אף אחת בכוח".

"בערב החג היא שלחה לנו תודה מרגשת. ולצערי בצאת החג חסמה אותנו", המשיך גופשטיין, "חיכינו והיינו בקשר עם המשפחה ואתה ללא הצלחה בינתיים. ולכן לא פרסמנו עד שהיא בחרה להעלות תמונה שלה עם הערבי. אנחנו לא מתחרטים ונעשה זאת שוב בכל רגע לכל יהודיה שתרצה. מאז שסיפור החזרה של נוי התפרסם הצלחנו להשיב בזכות הפרסום עוד ארבע בנות חזרה לעם היהודי וכרגע הן בדירות של להבה. והתחלנו לטפל בעוד 16 מקרים שהגיעו אלינו השבוע. נמשיך לפעול למען בנות ישראל. ונזכור שאסור להתייאש מאף אחת".

לפני כשבוע פירסם ארגון להב"ה הודעה בה נכתב כי "נוי שיטרית שהתאסלמה במסגד אל אקצה קיבלה לפני שעה קלה עול מלכות שמיים ושבה לעם היהודי. נוי נמצאת כעת באחת מדירות המסתור של ארגון להב"ה". כבר בשיחה עם "מעריב אונליין" הועלתה בפני גופשטיין השאלה האם שטרית תשנה שוב את דעתה ותחזור אל בעלה וגופשטיין השיב: "אנחנו לא מחזיקים בכוח אבל אנחנו מאוד מקווים שזה לא יקרה".