אישה שיצאה עם גבר במשך עשור טוענת שלא ידעה שהוא רוצח סדרתי, אך חשדה שמשהו אצלו אינו כשורה. הולי אודי, שהסיפור על בן זוגה טוד קוהלפ זעזע את העולם בנובמבר האחרון, סיפרה לראשונה על הרגעים שגילתה שהחיים לצידו היו בעצם שקר. כזכור, קוהלפ, מספרטנבורג, קרוליינה, נעצר בנובמבר לאחר שאישה שחטף,  קארלה בראון, נמצאה כלואה וכבולה בתוך מכולה בתוך שטח בבעלותו. 



קוהלפ, כך התברר, רצח את בן זוגה, חטף וכלא אותה והפך אותה לשפחת מין. המידע שנתנה למשטרה, שכלל פרטים על קורבנות נוספים, עזר לפתור רציחות שביצע קוהלפ במשך 13 שנים. במהלך משפטו, הוא הודה בהריגת שבעה אנשים, אך הצליח לחמוק מגזר דין מוות. במקום זאת נידון קוהלפ לשבעה מאסרי עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. זוגתו לשעבר, אודי, טענה שלא היה לה מושג על החיים הכפולים שניהל קוהלפ, אבל היא כן הרגישה שמשהו אצלו מוזר. "ידעתי שיש משהו שלא מסתדר לי לגביו, אבל לא הצלחתי להבין מה זה", סיפרה אודי ל-Inside Edition. 
 
טוד קוהלפ. צילום  מסך
טוד קוהלפ. צילום מסך


לאחר הגילוי המצמרר, תארה אותו אודי כ"מגעיל" ו"מחליא". כאשר נשאלה מה משך אותה אליו לראשונה, סיפרה ש"הוא העניק לי תשומת לב רבה, גרם לי להרגיש שהייתי חשובה". אודי לוותה לקוהלפ כסף, שלטענתו נועד לרכישת מיכל אחסון לאספקה. אך היא לא ידעה לדבריה, שאותו מכל נועד לכליאתה של בראון והפיכתה לשפחת מין. אפילו כאשר הולי הגיעה למקום ונכנסה לתוך המכולה, אמרה שלא חשדה בדבר כיוון שהיו בו רק פחיות מזון ובקבוקי מים.

אודי וקוהלפ  נפגשו ב-2006, שלוש שנים לאחר שקוהלפ כבר הספיק לרצוח ארבעה אנשים. כאשר בראון שוחררה מהמכולה, באירוע מתועד ומתוקשר, היא אמרה שקוהלפ סיפר לה ש"בחורה בשם הולי, הוא מתכנן להרוג גם אותה". אודי נחרדה לשמוע זאת, והבינה שהייתה אמורה להיות הקורבן הבא של בן זוגה. "הפה שלי נפער כששמעתי את זה", אמרה.