לאחר שבשבוע האחרון החל השיח לגבי שידורי הטלוויזיה ביום הכיפורים, החליט שר התקשורת, ח"כ איוב קרא, לשים סוף לספקולציות והודיע כי שתי החברות, YES ו-HOT, לא ישדרו במהלך 25 שעות הצום וייאלצו לסגור את שירותי ה-VOD שלהם. העניין תפס תאוצה לאחר שיו"ר מועצת הכבלים והלווין, יפעת חי שגב, התראיינה ואמרה כי היא לא פוסלת על הסף את השידורים, וכי היא שוקלת אותם בחיוב. 



השר עצמו הודיע היום כי הוא מתנגד לאפשרות, וכי בתור רגולטור, הוא לא מתכוון לאפשר לקרות לזה לקרות: "שוחחתי עם יו"ר מועצת הכבלים והלווין, יפעת חי שגב, בעקבות השמועות על כוונת חלק מכלי התקשורת הרוצים לשדר ביום כיפור. עבורינו במשרד התקשורת זהו בבחינת קודש הקודשים, וכמו שמדינת ישראל התנהגה תקשורתית 70 שנה נשמור גם השנה על הסטטוס-קוו בלי לפגוע באמונתו של איש, ונכבד אחד את השני כבעבר. פניתי למועצת הכבלים והלווין בעקבות התסיסה שגרמה פרשה רגישה זו, ולשמחתי קיבלו במועצה את עמדתי ויפעלו בהתאם."



לאחר מכן הוסיף השר ואמר: "האמונה לא השתנתה מעולם, והפרובוקציות לא יועילו. אם בג"ץ יאפשר את העניין, אנחנו כמובן שלא נפר את החלטתו, אבל אני עכשיו כרגולטור, אין לי שיקול דעת, אני צריך לשמור מכל משמר על האמונה וקודש הקודשים, מי שרוצה לראות טלוויזיה, בעיה שלו. במקומות שלא רוצים לשמור את החג, שלא ישמרו, יום כיפוראבל מבחינת רגולציה, לא אעשה זאת".