אנחנו חיים בתקופה מצוינת, בה יש כבר פתיחות לחגים מגניבים מחו"ל, בעיקר בתל אביב. מידי בשנה, נמכרים בעיר זו אביזרים, תחפושות וקישוטים למספר רחב של חגים מהארץ ומחו"ל, ביניהם גם לחג המפחיד והמגניב ביותר בשנה, הלא הוא "ליל כל הקדושים". אומנם מדובר בחג שנחגג בעיקר בארה"ב ואירופה, אך למרבה המזל גם ישראלים הבינו את הפוטנציאל המהנה הטמון בו. מה עושים בחג? בעיקר הולכים למסיבות עם דקורציה מבהילה, מחופשים לכל מה שרוצים, כשהעיקר הוא להתחפש למשהו מפחיד. 



אך גם אופציות קומיות תמיד מתקבלות בברכה בחג הזה, ובדיוק בגלל זה החלו השנה להיות פופולריות מסכות של "הרודן האכזר" קים ז'ונג און, שאמנם בעיקר מאיים, אבל הוא יכול גם לפתוח בהפצצה גרעינית של קוריאה הדרומית, יפן, ארה"ב והעולם כולו עד מחר. זה לא יגרום לאנשים להפסיק לצחוק עליו. להפך.
 

יותר טוב מהמקור. צילום מסך
יותר טוב מהמקור. צילום מסך


אולי ביפן פחות יסתכלו עליו בהומור, אבל בינתיים באינטרנט נמכרות מאות מסכות שלו במגוון רחב של גרסאות. אותן מסכות מגוחכות וכעורות למראה, אך אין ספק שהן מוצלחות יותר מהמקור השמנמן. הוא נמצא כפופולרי בייחוד באתר איביי אך גם באתרים אחרים, וככל שהחג המפחיד ילך ויתקרב, כך נראה יותר ויותר מסכות ואף תחפושות מלאות שלו, באינטרנט ומחוץ לו. אם אתם מתכננים לחגוג את ליל כל הקדושים, זו בהחלט יכולה להיות תחפושת מצוינת.
 

מכוער, אך עדיף על פני הרודן המקורי. צילום מסך: איביי
מכוער, אך עדיף על פני הרודן המקורי. צילום מסך: איביי





אחריו בטור בפופולריות נמצא, איך לא, הנשיא הכתום ביותר בתולדות ארה"ב, הלא הוא דונלד טראמפ. במקרה שלו, ראוי לציין, המסכות גרועות מהמקור, אך עדיין משעשעות למדי, בדומה לאיש הצבעוני. אך חלק מהמסכות של טראמפ קצת מפחידות, בעיקר כשאין מאחוריהן אדם ונשאר רק ריק שחור היכן שאמורות להיות העיניים.



הצליחו להפוך אותו לכתום יותר מהנשיא המקורי. צילום מסך: איביי
הצליחו להפוך אותו לכתום יותר מהנשיא המקורי. צילום מסך: איביי



המחיר של המסכות לא זול והייתה ציפייה שלפחות באתר כאיביי יהיו מציאות. אך ככל שעולה פופולריות של מוצר המחיר הוא בהתאם. המחירים נעים בין 13 ל-70 ש"ח, אך יש גם מסכות במחיר יקר עוד יותר של 113 ש"ח. על פי הדיווחים, מאות רכשו מסכות של שני היצורים המשונים הללו לקראת החג. הנחמה היחידה, היא כנראה שבארץ הן בוודאי היו נמכרות במחירים גבוהים בהרבה. 


ללא אדם מאחורי המסכה, השחור בעיניים משווה למסכה מראה קצת מפחיד. צילום מסך: איביי
ללא אדם מאחורי המסכה, השחור בעיניים משווה למסכה מראה קצת מפחיד. צילום מסך: איביי



מעבר לכך שהמסכות מתאימות לתחפושת, אפשר תמיד גם להלביש אותן על ראש בובה, לשים בחלון ולהבהיל את השכנים. מומלץ במיוחד עם השכנים שלכם מעצבנים ורועשים, ונוטים להיבהל בקלות.