משתמשי אייפון ששדרגו למערכת ההפעלה ios11 מדווחים כי העדכון קיצר באופן משמעותי את חיי הסוללה של המכשיר. מדובר בדבר משמעותי, שכן הסמרטפונים כיום במילא לא מצטיינים באורך חיי סוללה מרשימים במיוחד. בנוסף, הם מדווחים כי מאז השדרוג, המכשיר מתחמם במהירות. עם זאת, חלק מהגולשים טוענים כי תיקון שהחברה שחררה הבוקר (רביעי) תיקן באופן חלקית את הבעיה.
כזכור, העדכון שוחרר בשבוע שעבר והפך זמין למכשירים הבאים: אייפון 7 פלוס, אייפון 7, אייפון 6S, אייפון 6S פלוס, אייפון 6, אייפון 6 פלוס, אייפון SE ואייפון 5S. בנוסף, בעלי iPad Air ומעלה, iPad mini 2 ומעלה ואייפוד טאצ' מהדור השישי יוכלו לשדרג גם הם. זאת בניגוד למערכת ההפעלה אנדרואיד, חולף זמן עד שהיא הופכת זמינה לכלל המכשירים.
בין העדכונים החדשים שהמערכת כוללת ניתן למצוא שדרוג של העוזרת האישית סירי. היא תוכל לתרגם מספר שפות ולבחור מוזיקה בהתאם לשירים שאתם מרבים להאזין להם. בנוסף, ניתן יהיה לחסום הופעת הודעות בזמן נהיגה. כשתדליקו את האפשרות הזו, האייפון יזהה שאתם בנהיגה, בין היתר על בסיס התנועה והחיבור לדיבורית, וימנע הופעת הודעות וצפצוף של המכשיר.

עדכון נוסף, שקיים במכשירי אנדרואיד בדורות האחרונים הוא הקלדה ביד אחת. כעת ניתן להקטין את המקלדת ולהזיז אותה לצד שמאל או ימין דל המסך, בשביל להקליד בעזרת אגודל אחד.