בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 16 שנות מאסר על אב בן 50 מהדרום, שביצע עבירות מין כלפי שתי בנותיו במשך חמש שנים. בנוסף חייב אותו בית המשפט לשלם פיצוי בסך יותר מ-300 אלף שקלים לשתי בנותיו היחידות.



הנאשם הורשע לאחר שהודה במספר רב של עבירות מין בשתי בנותיו, כיום בנות 19 ו-11. את בתו הגדולה הוא אנס לראשונה כאשר הייתה בת שבע בלבד ועד שמלאו לה 11 שנים. בגזר הדין של הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין השופט נתן זלוצ'ובר, נאמר כי "במהלך אירועים אלו נהגה ביתו הגדולה לבכות ואמרה לנאשם כי הוא מכאיב לה אך הנאשם התעלם ממנה והמשיך במעשיו. לאחר שהנאשם היה חדל ממעשיו נהגה הבת לברוח בריצה מהחדר. הנאשם חדל מלבצע מעשים אלו לאחר שביתו הגדולה החלה לקבל מחזור חודשי כאשר הייתה כבת 11". 



הנאשם לא הסתפק בכך, והחל מיולי 2015 הוא החל לבצע גם בבתו הקטנה מעשים מגונים. באחד המקרים הילדה הצעירה שחשה בכאבים, הכתה את אביה אך הוא התעלם מכך והמשיך במעשיו המזעזעים. הילדה התלוננה על מעשיו של האב, והביאה למעצרו מיד לאחר מכן.



"הנאשם ביצע עבירות מין חמורות, קשות, ומכוערות כלפי שתי בנותיו, כאשר הפגיעה בבת הגדולה הינה חמורה במיוחד והתפרסה על פני מספר שנים", נכתב בגזר הדין. "הוא ביצע בה מעשי אינוס רבים, מדי שבוע, תוך שהוא מכאיב לבתו ותוך התעלמות מהפגיעה בה, מבכייה ומהפצרותיה כי יחדל ממעשיו".



בנוסף ל-16 שנות מאסר בפועל, גזר הרכב השופטים על הנאשם לפצות את בתו הגדולה בפיצוי המקסימלי – 258 אלף שקלים, ובנוסף פיצוי לבת הקטנה בסך 50 אלף שקל.