סוף טרגי לחופשה חלומית: נמצאו שרידיה של מטיילת בריטית שנעדרה במהלך נופש ביוון, והחשד הוא שנטרפה בידי זאבים. סליה הולינגוורת', 63, מווילטשייר, בריטניה, הייתה במהלך חופשה, כאשר התקשרה למשפחתה בבריטניה להודיע להם שנפצעה, אך איבדה קליטה במהלך השיחה. משפחתה התקשרה מיד לשגרירות הבריטית ביוון, והחיפושים אחריה החלו.



על פי חדשות פוקס, שרידיה של הולינגוורת נמצאו יממה לאחר מכן, על רכס ההרים רודופי, ליד הכפר פטרוטה בתארקיה. חוקר מקרי מוות מקומי שבחן את שרידיה, שהורכבו מעצמות בלבד, אמר כי מבדיקה שערך נראה שהיא נטרפה בידי זאבים. הסימנים על עצמותיה העידו שלא יתכן שנגרמו בידי כלבי פרא, תנים או כל בעל חיים אחר. אם זאת, הבדיקה תימשך כדי לבדוק בוודאות איזה בעל חיים גרם למותה. רק חלק מעצמותיה של הולינגוורת', עליה דיווחו הרשויות ביוון כנעדרת ביום שישי, נמצאו שלמות. חלקן נשברו בידי בעלי החיים שתקפו אותה.

התיירת שנטרפה, סליה הולינגוורת'. צילום מסך
התיירת שנטרפה, סליה הולינגוורת'. צילום מסך



"נעל, תיק ודרכון נמצאו בידי שוטרים, לאחר שאחיה מתיו דיווח על היעלמותה", אמר דובר של המשטרה היוונית, תיאודורוס קרונופולוס. "הם נמצאו ליד דיר כבשים באזור מיוער בקאלס ברודופי. כל הממצאים גורמים לנו להאמין שהיא הותקפה באכזריות". הולינגוורת נראתה לאחרונה ב-21 בספטמבר, לאחר שנסעה במונית לאתר ארכאולוגי ליד גבול המדינה עם טורקיה. "השרידים של הגוף שבותר נמצאו באזור מרוחק מאוד, מקום בו קשה ללכת, במרחק של כשלושה ארבעה קילומטרים מהאתר הארכאולוגי", הוסיף כרונופולוס. "האזור ידוע בזאבים ובכלבי הבר שבו"



על פי החשד, הולינגוורת' הותקפה בידי זאבים בדרכה חזרה ברגל מהאתר הארכאולוגי. היא התקשרה לאמה ואחיה כדי לבקש את עזרתם כאשר איבדה קליטה. אחיה התקשר מיד למשטרה המקומית בבריטניה, ואלו יצרו קשר עם השגרירות הבריטית ביוון, והיא הוגדרה מיד כנעדרת. בימים אלו, עורכות הרשויות ביוון חיפוש אחר בעלי חיים שהיו עלולים לגרום לתקיפה, וכן נערכות בדיקות נוספות על שרידיה.