"קליפ זה מייצג את הרמת ראשה של הגזענות בארץ כלפי שחומי עור למיניהם בצורה הבוטה ביותר. אנו עדים לדברי ביזיון, השפלה, ואפליה שחברי הקהילה ושחומי עור אחרים חווים יום יום, רק האירועים לא מתועדים. אבל הנה לכם, דוגמא חיה, ומה שמדהים בקליפ הזה הוא שהאישה אינה מתביישת במילותיה, ואף מתייחסת לזוג כאל בעלי חיים נחותים חסרי תועלת. היא מצלמת אותם מול פניהם, בשיא החוצפה, צוחקת על זה ונהנית", כך כתב היום (חמישי) אשריאל בן ישראל בפוסט שהעלה לפייסבוק עם תיעוד גזעני מדימונה. 




 


"יש פה אחד שיושב, הכושי הזה - מריח כמו כורכום. אני מתה, מה זה? אנשים לא מתקלחים? אני מבקשת לקנות מים וסבון ולשפשף את הגוף לקראת יום כיפור. אתם רואים את זאתי? יש לה ריח של דגים שהתייבשו שנים באגם. אני לא יכולה, אני נחנקת חברים. אני לא יודעת למה היא לא מתקלחת, הסריחה את כל האוטובוס", אמרה האישה בסרטון שצילמה והעלתה לרשת.

בתגובה לכך כאמור, 'זכתה' האישה לשיימינג ברשת ולפוסט ויראלי שקיבל אלפי לייקים ושיתופים. לאחר ש"מאקו" פנו לענבל בן דוד בבקשת תגובה, היא מסרה: "תעזבו אותי מהסרטון הזה. מה אתם רוצים ממני? אתם מחפשים כל הזמן אוכל", וטרקה את הטלפון.

לאחר מכן התראיינה לתוכנית 'שש עם סיון רהב מאיר' ואמרה: "ביקשתי סליחה מהאישה, בשביל מה כל השיימיניג הזה? הבת שלה התקשרה אלי, מסתבר שהיא חברה טובה שלי ולא ידעתי. אמרתי לה 'אני מתנצלת מראש, סליחה'. אנשים אוהבים לעשות רעש. המשטרה התקשרה ואמרה לי 'הכל בסדר. ביקשת ממנה סליחה. מאמינים לך. שיהיה גמר חתימה טובה'. אני אם חד הורית, הם לא יכולים להוציא ממני כלום, אני מטופלת בכדורים ולכן הריח הוציא ממני את זה".