בתו של כתב התרבות של חדשות 2, אילן לוקאץ', עברה חוויה לא נעימה, בלשון המעטה, במהלך יום הכיפורים ברמת השרון. לדברי אביה העיתונאי, שהתראיין בגל"צ, "היא מצאה את עצמה מוקפת על ידי חבורת נערים עם כיפות שאיימו עליה וצעקו לעברה 'זונה אנטישמית'".  



"הבת שלי מצאה את עצמה מוקפת על ידי 20 צעירים, עם כיפות לבנות, חלק עם ציציות חולצות לבנות, במהלך החג, כשהייתה עם חברותיה, והיא הייתה המותקפת העיקרית באירוע", סיפר לוקאץ'.



לדבריו, "אני בספק שמדובר בדתיים, חלקם היו עם כיפות בר-מצווה כאלה. אני לא יודע אם יש צורך להיכנס לזה, אבל בכל מקרה הם הקיפו אותן ויצרו סביבן שרשרת אנושית. מדובר בנערות בנות 16". בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו הוא ציין כי "הם לא שחררו אותה עד שתסביר מדוע היא לא צמה". 



ואולם, מה שזעזע אותו במיוחד הוא המוטיב האנטישמי שנכח בשיח של הצעירים. "המוטיב האנטישמי חזר שוב ושוב. היא הואשמה שהיא זונה אנטישמית ועוכרת ישראל. אני רק רוצה לומר שככל שאני מנסה לחשוב על זה - אני זוכר קריאות נגד חילונים ונגד בנות בחולצות חשופות, אבל את המוטיב האנטישמי אני לא זוכר. זו הנקודה החשובה - מישהו הכניס את המוטיב האנטישמי לסיפור הזה".



הוא הוסיף כי "הקיפו אותה, היא קפאה במקום והרגישה נורא. בסוף נתנו לה ללכת, אבל יצאה לה הנשמה עד אז. היא הייתה עם טלפון נייד, ועברה בה מחשבה להתקשר למשטרה, אך היא חשבה שזה עלול להוביל לאלימות. האלימות לא הייתה פיזית, אך הייתה מאוד מאיימת. הם התלהמו, צעקו וקיללו".