שנה לאחר שנרכשה תמורת 4.4 מיליארד דולר, על ידי קונסורציום סיני בראשות מפתחת המשחקים Giant Interactive, חברת Playtika השלימה את הרכישה העשירית שלה היום (שני) שצירפה אל שורותיה חברת המשחקים הישראלית Jelly Button בסכום של עשרות מיליוני דולרים. העסקה צפויה להתרחש עד סוף השנה.



חברת Playtika צברה בשנים האחרונות מוניטין בתחום הרכישות והמיזוגים, לאחר שרכשה 10 חברות עד כה. הניסיון המוכח של החברה בתחום, מאפשר לה לזהות את הפוטנציאל של המשחקים לפני שיהפכו לפופולריים ויזכו להצלחה.



שלושה מהמשחקים המובילים שלה נרכשו תקופה קצרה לאחר ההשקה שלהם, בינהם Bingo Blitz, World Series of Poker ו-House Of Fun, אשר  מדורגים באופן קבוע כמשחקים הרווחיים בחנויות האפליקציות של גוגל, אפל ופייסבוק.



החברה נוסדה בשנת 2011, ולה יותר מ-80 מיליון הורדות וניסיון מוכח בפיתוח משחקים איכותיים. Jelly Button הישראלית מעסיקה 80 עובדים והיא ממוקמת בתל אביב.



"מאז הרכישה הראשונה שלנו ב-2012, זיהינו בהצלחה מוצרים וצוותים מבטיחים. שילוב החברות החדשות בתוך Playtika, מאפשר לנו להעצים את פעילויות השיווק והמוניטיזציה. אנו משביחים את החברות אשר נרכשות על ידינו", אמר רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד Playtika, שהוסיף: "ל-Jelly Button יש צוות נהדר ומוצרים מוצלחים. אנחנו נרגשים לקחת את העשייה שלהם לשלב הבא".



רון סרנגה, מנכ"ל Jelly Button טען: "כחברת משחקים ישראלית חדשנית, אנו מתרשמים מאוד מהצלחתה של Playtika. זוהי הזדמנות מצוינת למקסם את המשאבים ויכולות המוניטיזציה אשר Playtika מציעה לנו, על מנת שנוכל לשלבם עם היצירתיות שלנו. המרוויחים הגדולים מהעסקה הזו הם השחקנים שלנו".