לאחר הסרטון שחשף אתמול את יונית לוי ברגעים לא נעימים מבחינתה, יצאה היום (רביעי) המלבישה בחדשות 2, דנה ירון להגנתה של המגישה המנוסה. "אתמול שודרה ברשת סצנה שלא קשורה לשום דבר המתרחש במציאות. סצנה של לחץ הגיוני ואנושי של אנשים שעובדים יחד בכמה דקות לפני שידור חי להרבה צופים", כתבה ירון בחשבון הפייסבוק שלה.
 
"אני עובדת בטלוויזיה הרבה שנים, עובדת בחברת החדשות ועם יונית לוי בשנים האחרונות, ואני מבקשת להסביר לכולם שהבחורה מקצוענית. וזהו זה. זה לא בגלל השרשרת", הוסיפה. 
כזכור, בתיעוד שרץ ברחבי הרשת, נצפתה המגישה כשהיא מתארגנת לשידור מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ, תוך שהיא מפצירה בצוות התוכנית לשפר את הופעתה החיצונית, שכללה מיקרופונים שנתלו על חולצה. 

 

ירון המשיכה והסבירה את התנהגותה של המגישה וטענה כי הדברים שנשמעה אומרת בקטע ששודר בטעות הוצאו מהקשרם. "מספר דקות לפני שידור חי להמוני צופים, יונית מסבירה במקצוענות ( אמנם קצרה בזמן ) לצוות כולו שהמיקרופונים המחוברים לה לחולצה הם גדולים כבדים ומשנים את המראה שלה, תוך כדי שהיא משננת כותרות ומתעדכנת באולפן חדשות מאולתר וזמני אך מקצועי (כי עובדה שלא שמתם לב עד עכשיו אם לא היו אומרים לכם)".
"אז בסך הכל אני רוצה לומר לכם שיונית לוי היא מגישה מקצועית, אינטליגנטית, נאמנה, נעימה אשה ישירה, ישרה ויפה. יונית לוי היקרה את הרבה יותר מאותן 10 שניות ששודרו בטעות והוצאו מהקשרן המוחלט", סיכמה ירון.