הראפר האמריקאי נלי נעצר היום (שבת) לאחר שאישה טענה כי הוא אנס אותה בסיאטל. עורך דינו הכחיש את ההאשמות המדוברות. דובר המשטרה במחוז הסביר כי הראפר, ששמו האמיתי הוא קורנל אירל היינס ג'וניור נעצר בשעות הבוקר המוקדמות בזמן שהאוטובוס של מסע ההופעות שלו עצר סמוך לסניף וולמרט, לאחר שהופיע אמש בוושינגטון. 
עורך דינו אמר לאחר המעצר: "החקירה שלנו קובעת כי ההאשמות נטולות כל ביסוס והוכחות, ומונעת בעיקר מחמדנות. אני בטוח שברגע שההאשמות חסרות הבסיס האלה ייחקרו בייסודיות, ולא יוגש נגד מרשי כתב אישום. הוא מוכן להשתמש בכל הדרכים האפשריות כדי לתקן את הנזק שנגרם לו". הוא הוסיף: "נלי נמצא במעצר וצפוי להופיע בפני שופט בשלב מסוים". 

לפני כשנתיים הוא נעצר בגין החזקת סמים, לאחר ששוטר מטנסי עצר את הרכב שבו נסע הראפר ומצא בו סמים. הזמר נעצר על כביש 40 במחוז פוטנאם, כשעל רכבו לא מוצגות המדבקות הנדרשות על פי חוק. לאחר שהשוטר עצר אותו, הוא הריח ריח של מריחואנה מהרכב. בחיפוש גילה השוטר מריחואנה, מתאמפטמין ומספר אקדחים. נלי הואשם בהחזקת סמים ואביזרי סמים, כשגם אדם נוסף שהיה איתו באוטו נעצר. 
נלי זכה בפרס הגראמי שלוש פעמים מתוך 12 מועמדויות שונות. בין היתר זכה על שיתוף פעולה הטוב ביותר בתחום הראפ, על השיר "Dilemma" ובפרס אלבום הראפ הטוב ביותר, על האלבום "Nellyville".