נמר שהטיל את אימתו על אחד המפעלים הגדולים ביותר לייצור כלי רכב בהודו נלכד אחרי שעשרות פקחים ושוטרים ניהלו אחריו מצוד דרמטי במשך יותר מ־30 שעות. הנמר זוהה לראשונה ביום רביעי בבוקר בתוך המפעל של מרוטי סוזוקי בעיר מנסאר, כ־50 ק"מ מדרום לבירת הודו, והחל להסתובב באזור של מחלקת ייצור המנועים. המאבטחים הפעילו את האזעקות, ובעקבות זאת בוטלה משמרת הבוקר במפעל וכל העובדים שהיו במקום פונו במהירות. אף שהפעילות חודשה בהדרגה, העובדים הונחו לשמור על ערנות גבוהה. 
 
יותר ממאה שוטרים ופקחים של משרד היערנות הוזעקו למפעל והחלו בחיפושים, אולם מאחר שמדובר במתחם שמתפרש על פני שטח של כ־2,500 דונם ולא היה ידוע היכן מסתובבת החיה הטורפת, הכוחות התקשו לאתר את הנמר. במהלך החיפושים השתמשו אנשי כוחות הביטחון בנפצים כדי לגרום לנמר לצאת ממקום מחבואו, וביום חמישי אף הוצבו שני כלובי ברזל גדולים שבתוכם היו עזים כפיתיון עבור החיה, שלפי ההערכות הסתתרה מאחורי אחת ממכונות הייצור הגדולות.

רק ביום חמישי בלילה הצליחו הפקחים לאתר את הנמר. הם ירו חצי הרדמה שנטרלו את הטורף ואפשרו את הפינוי שלו מהמפעל. הוא הועבר לבית חולים מקומי לקבלת טיפול והרשויות הודיעו כי בסופו של דבר הוא ישוחרר בחזרה ליער. כיום יש כ־14 אלף נמרים בהודו, ולפי נתונים רשמיים יותר מ־1,100 בני אדם נהרגו במפגשים עם חיות הבר בשלוש השנים האחרונות. מומחים הסבירו כי הסיבה לתדירות ההולכת וגדלה במפגשים בין בני אדם לבין נמרים נובעת מהצמצום בשטח היערות לטובת יישובים עירוניים.