רביד פלוטניק, שוודאי מוכר לכם יותר בשם הבמה שלו, נצ'י נצ', הוא אולי הראפר המצליח ביותר בישראל, והוא הגיע לאולפן "eco life" עם נעמה חן, מגזין הסביבה והחברה של eco99fm עם "גאות ושפל", אלבומו הרביעי והחדש. מדובר באלבום שונה ממה שאנחנו רגילים לקבל מנצ'י נצ', אבל מבחינתו, כפי שהוא אומר, מדובר באלבום שהוא חלם לעשות, מאז שנכנס לסצנת הראפ: "אני כותב על מה שבוער בי, לטוב ולרע, אבל זאת האמת שלי. אני שלם עם התהליך ועם היצירה של האלבום הזה. זה מה שיש לי להציע, גם אם התמונה לא אידיאלית".






"אני ממשיך להיות עטוף בחבורה מוכשרת של יוצרים, שעוזרת לו להגשים את החלום", אמר פלונטניק וסיפר על שלל המפיקים המוזיקליים של השירים באלבום ועל אחד, איציק פצצתי (עומר מור), ש"מנצח על כולם בכישרון רב, ומצליח ליצר אלבום עם סיפור שלם".



נצ'י נצ', מצהיר כי את ההשראה הוא מקבל מיוצרים ישראלים ובטקסטים והוא נותן, גם באלבום הזה, מקום של כבוד לאהוד בנאי. קטעים מתוך ראיונות שנערכו עם בנאי, פותחים שלושה שירים באלבום. מה עם שיתוף פעולה? כפי שהוא מבטיח, "גם זה יגיע...".





הראפר יתחיל השבוע סיבוב הופעות בכל רחבי הארץ. חלק מההופעות כבר סולד אאוט, אבל הוא מצהיר כי הוא "מפחד להתרגל לאהבה העצומה שאני מקבל מהקהל". זאת בהחלט הייתה השנה שלו, ואל תתפלאו אם באלבום הבא תקבלו יותר את רביד פלוטניק "הזמר", מאשר את נצ'י נצ' הראפר.



הופעות קרובות: 12.10, החוף של מוש, אילת. 14.10, פיוז, דימונה. 26.10, ברל'ה מיוזיק קלאב, להבות חביבה.