טעויות קורות גם לסלבריטאים, ולעתים ברגעים המביכים או המלחיצים ביותר. קית' הרינגטון, שמשחק את ג'ון סנואו בסדרת הלהיט "משחקי הכס" חשף היום (שני) בטלוויזיה הבריטית איך הרס את תוכניתו להציע נישואין לחברתו רוז לזלי, שאותה פגש על סט הסדרה.

"היו לי תכניות לעשות את זה", סיפר הרינגטון בתוכנית הראיונות של ג'ונתן רוס. "התכוונתי להדליק כמה אורות בעצים ולעשות את כל הדברים הרומנטיים. אבל היינו בטבע והיינו מתחת לשמי הלילה היפים, הייתה לנו אש בוערת ויין אדום אז פלטתי את המטען שלי מוקדם יותר". 
לאחר שהקהל החל לצחוק על הניסוח המיוחד בלשון ההמעטה, התנצל הכוכב על הניסוח והסביר את כוונתו המקורית, להציע ללזלי נישואין יום למחרת. "מצטער, זה באמת ניסוח גרוע.. התכוונתי לעשות את זה ביום למחרת באור. מה שהתכוונתי להגיד זה ששאלתי את השאלה מעט מוקדם מידי", אך סוף טוב הכל טוב, ולזלי כמובן הסכימה להינשא להרינגטון. סיפור מהאגדות, אבל לא מהסוג של "משחקי הכס".


כזכור, לפני כחודש חשף כוכב הסדרה, שמשחק את הממזר העגמומי לבית סטארק כי הוא התארס ללזלי, ששיחקה את בת הפראים ייגריט עד שדמותה נהרגה כפי שקורה רבות בסדרה המדממת. "עברתי לגור עם רוז, ואני כל כך מאושר, הכל הולך נהדר ויש לה מלא רעיונות שונים לבית. בגלל שהיא נכנסה לבית שאני גרתי בו, אמרתי לה 'יקירתי, חשוב לי שזה יהיה החלל של שנינו, וירגיש כמו החלל של שנינו, ושלא סתם נכנסת לגור בבית שלי. תזיזי מה שאת רוצה, תשני מה שאת רוצה, תזרקי מה שאת רוצה'", אמר הרינגטון בראיון טלוויזיוני לג'יימס קורידן.