רכבו של בכיר בחברת הפניקס הוצת במהלך הלילה (שלישי) בחנייה מתחת לביתו בגבעתיים, כך עולה מחוות דעת של חוקר דליקות בכיבוי אש שבדק את הרכב ואסף ממצאים מהזירה ובחוות דעת שלל אפשרות לכשל טכני כגורם לשריפה. כתוצאה מהשריפה שפרצה במקום נפגעו שני כלי רכב נוספים וחומר החקירה הועבר לטיפולה של המשטרה. גורם המעורה בפרטים מסר למעריב כי נבדק חשד לסכסוך ישן בהנהלה הבכירה של חברת הביטוח ובמשטרה יפנו להנהלה כדי לקבל פרטים בנושא.

סמוך לשעה 01.00 אחר חצות התעוררו דיירי הבניין ברחוב בגבעתיים לשמע קולות פיצוצים וריח עשן חריף שהיתמר באוויר ואחז בקורת המבנה. כתוצאה מהשריפה כאמור ניזוק הרכב באופן כליל וכן נפגעו שני רכבים שחנו בסמיכות אליו מתחת לעמודים של אותו בניין. דיירים שנכנסו להתקף חרדה זינקו אל חדר המדרגות ושניים מהם נפגעו כתוצאה משאיפת עשן. 

זירת הדליקה הלילה בגבעתיים. צילום: איחוד הצלה
זירת הדליקה הלילה בגבעתיים. צילום: איחוד הצלה
כוחות גדולים של כיבוי אש בראשותו של מפקד תחנת גבעתיים טפסר משנה דורון לוי הוזנקו למקום ובמשך דקות ארוכות פעלו במקביל בין בפינוי הדיירים מהבניין, ובין בניסיון להשתלט על האש ולמנוע התפשטותה לעבר הדירות. צוותי מד"א שהוזעקו לזירת האירוע פינו לבית החולים איכילוב את שני הדיירים שנפגעו קלות משאיפת עשן.

בכיבוי אש מתריעים כי במקרה של שריפה בבניין מגורים אין לפתוח את דלת הדירה אלא להיצמד לחלונות עד להגעתם של כוחות הכיבוי. כאמור חוקר דליקות שהגיע גם הוא למקום במהלך הבוקר בחן את האירוע ועל פי עמדתו וחוות דעת שהוציא נשללה האפשרות לכשל טכני שגרם לשריפה וכי עולה החשד להצתה מכוונת.
האירוע הועבר כאמור למשטרה שפתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.