חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) תקפה הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה. היא כתבה: "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא לא במפכ"ל אותו בחרת בעצמך, בחוקרי משטרה המבצעים את תפקידם, בהדלפות מחקירות, הבעיה היא אצלך".



לאחר שקיבלה תגובות רבות על הציוץ, בן ארי דיברה בגלי צה"ל ואמרה כי היא כתבה את מה שהיה על ליבה וכי אין לא קיים שום קשר בינה ליועצו של המפכ"ל, ליאור חורב. "כתבתי רק על המשטרה. אין לי כלום עם חורב, לא דיברתי איתו מאז קמפיין הבחירות. אמרתי כי צריך להבין שאם מישהו נמצא בחקירות אז הוא לא צריך להאשים את המפכ"ל. לא כתבתי את מה שכתבתי עם אג'נדה כלשהי".



בן ארי הוסיפה ואמרה למעריב אונליין על הטענות כי מדובר במשהו מאורגן מצד מפלגת כולנו: "גם במפלגה שלי לא כולם אהבו את הדברים, אבל אני אדם עצמאי ואם יש משהו שעדיין נשמר לי, זה חופש הביטוי שלי".



ח"כ נאוה בוקר (ליכוד) תקפה את בן ארי: "מירב התנצלי או תתפטרי! דברייך דוגמה מושלמת לגייס חמישי, את אופוזיציה בתוך קואליציה. מוטב שתשקלי מחדש את מקומך".





הציוץ של ח"כ בן ארי. צילום מסך



חברת הכנסת ממפלגתה, רחל עזריה, תקפה אף היא את נתניהו, אך בצורה מרומזת ומעודנת מאוד, מבלי להזכיר את שמו במפורש. חבר הכנסת רועי פולקמן, גם הוא ממפלגת כולנו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מה אמורים להרגיש עשרות אלפי השוטרים עם ההתקפות הבלתי פוסקות על עבודתם? אמון הציבור זה החלק הקשה ביותר במערכת החוק מנהיגות אחראית צריכה לחזקו"



הציוץ של ח"כ עזריה. צילום מסך




הציוץ של ח"כ פולקמן. צילום מסך






שר המדע אופיר אקוניס (ליכוד) אמר לפני ישיבת הממשלה כי "אין קמפיין נגד המשטרה, יש קמפיין של פוליטיקאים משמאל שאומרים שיש קמפיין נגד המשטרה. מה שיש הוא אמירה מאוד ברורה שלי שהדלפות מתוך החקירות הן דבר פסול". הוא הוסיף: "כל אדם שווה בפני החוק אבל ההדלפות המגמתיות הן דבר פסול. אני קורא למפכ"ל לממש את מדיניותו שלו בעניין ההדלפות וההמלצות נאה דורש נאה מקיים כך צריך לעשות המפכ"ל". 



חבר הכנסת אורן חזן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "למה באמת אנחנו צריכים לממן מכספנו כל מיני חורבים שעושים יח"צ למשטרה? הלו 100? משטרה? תפקידכם לשמור על הסדר - לא להשתלט על סדר היום התקשורתי".