נקמה היא בדרך כלל כואבת נפשית, אבל לעיתים האדם הנוקם הולך רחוק מידי, ודואג שמושא הזעם שלו יסבול גם מכאב פיזי ואם אפשר ויסבול כמה שיותר. כאשר אישה אחת ראתה את בעלה עם המאהבת שלו, היא החליטה לנקום במאהבת בצורה הכי אכזרית שניתן להעלות על הדעת. מוניקה פורי, 34, מאוסטרליה, הואשמה השבוע בבית המשפט בגרימת נזק גופני חמור וכוויות מדרגה שנייה, לאחר ששפכה מים רותחים על המאהבת של בעלה. 



הנישואים של מוניקה ובעלה סבלו מבעיות זה זמן רב, וב-2015, הוא התוודה בפניה שהוא בוגד בה, בידיעה שהקשר ממילא נגמר. בדיון המקדמי בבית המשפט אותה עת, טען הבעל כי השניים דיברו על כך ברוגע, ודנו בטיפול בבתם היחידה ובכספים. אך יום אחד, כאשר פורי חזרה הביתה, היא ראתה את הבעל עם המאהבת שלו, אנה סטוקס, 24, יושבים בסלון. לדברי הבעל, פורי נכנסה ב"שלווה מפחידה" וביקשה ממנו שיכיר ביניהן. היא שאלה את סטוקס בת כמה היא ואם יש לה ילדים ואז ביקשה מבעלה לצאת מהחדר.



בשלב זה, סיפרה התובעת ג'ו מרטין בבית משפט קראון קורט, פליימוס, כי פורי ניגשה לסטוקס עם כוס. סטוקס הניחה שזו כוס תה, אבל זה לא היה. אלו היו מים רותחים ופורי שפכה אותם על הצוואר והחזה שלה". סטוקס החלה לצרוח בככאב, ו"זזה באופן אינסטינקטיבי לפינת החדר, כשהרגישה, באופן נכון או לא נכון, שהיא לכודה".הבעל של פורי ששמע את הצעקות נכנס בריצה אל החדר, וראה את אשתו שופכת על סטוקס מים רותחים מקומקום. סטוקס יצאה מהדלת הקדמית והחלה לברוח, אך פורי השיגה אותה ומשכה בשערה. 



מוניקה פורי. צילום מסך
מוניקה פורי. צילום מסך



בעקבות האירוע, אנה נזקקה לטיפול רפואי דחוף, וסבלה מכוויות מדרגה שנייה בצווארה, בחזה ובבטנה. היא אף נאלצה לעבור ניתוח לתיקון עור התוף באחת מאוזניה, שנקרע כתוצאה ממעשיה של פורי. בדיון הראשוני נגדה טענה מוניקה כי אינה זוכרת דבר מהאירוע, אך בהמשך הודתה במעשיה, וטענה כי גרמה לנזק שלא בכוונה תחילה. על פי חדשות Plymouth Herald, בדיון השבוע לא הייתה מחלוקת על כך שפורי גרמה לסטוקס נזק גופני חמור.



הדיון עסק בשאלה האם זה נזק שנעשה בכוונה תחילה. במהלך המשפט הנוכחי, בגלל שלטענתה היא סובלת מדיכאון וחרדה, פורי הורשתה לא לשבת על דוכן העדים, אלא במקום פחות בולט בבית המשפט, לצד חברה. מומחים שאבחנו אותה היו חלוקים בנוגע לשאלה האם הייתה לה כוונה לפגוע בסטוקס ולגרום לה נזק. אך הם כן היו תמימי דעים כי היא חווה קושי אדיר להסתגל למצב החדש של הפרידה מבעלה. עונשה של פורי טרם נקבע, ויקבע בדיונים הבאים.



אנה סטוקס. צילום מס
אנה סטוקס. צילום מס