סגירת מעגל מרגשת: סרן זיו שילון, מ"פ גבעתי לשעבר שנפצע באורח קשה בעת פעילות מבצעית ברצועת עזה, ורעייתו עדי חובקים בן שנולד אתמול במרכז "סבן" למיילדות בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. הרך הנולד הוא אח לשירה בת השנתיים. בני הזוג הגיעו במיוחד ממרכז הארץ ל"סורוקה"- בית החולים בו נולדה שירה ובו טופל זיו לאחר פציעתו הקשה. 

"בפעם השנייה זכינו להגיע לחדר הלידה בסורוקה לידיה של המיילדת המקצועית והמקסימה עופרה עייש שבמקרה הייתה במשמרת בחדר הלידה גם הפעם", סיפר שילון. כזכור, שילון נפצע ב-23 באוקטובר 2012, בשעות האחרונות שלו בתפקיד מ"פ בגבעתי מפיצוץ מטען. הוא איבד את ידו וריסק את השנייה, אך שלושה חודשים לאחר מכן, כבר עמד בטקס של חייליו על מנת להעניק להם סיכה.

סרן זיו שילון. צילום: דובר צה"ל
סרן זיו שילון. צילום: דובר צה"ל


מאז ממשיך שילון בתהליך השיקום שלו, שקיבל הד אדיר במהלך השנים האחרונות ואף השתתף לפני כשנתיים במרתון ברלין היוקרתי וחצה את קו הסיום לאחר 42 קילומטרים, במשך 4 שעות של ריצה. במשך השנים האחרונות, הוא הפך לדמות מופת עבור פצועים ממלחמות ישראל ונכי צה"ל. מאז שאיבד את ידו לפני כחמש שנים, הוא ממשיך בדרכו ולא מאפשר לאירוע ולמגבלה להפריע לו.

"בעוד שבוע מהיום אני מציין חמש שנים לפציעתי בעזה, ליום שבו נחתתי כאן במסוק במצב קשה מאד וחיי ניצלו הודות לטיפול של הצוותים הרפואיים בחדר הטראומה, בחדר הניתוח ובמחלקות. היום זכינו להביא כאן חיים חדשים. אנחנו מודים לכל הצוות המדהים והמקצועי בסורוקה", אמר שילון.